advertise

اولین نمایشگاه دیجیتالی جهانی تأمین پوشاک ۲۰۲۰

لموتکس
  • فدراسیون بین المللی پوشاک (IAF) ، یک اتحادیه بازرگانی ، با رسالت خود برای متحد کردن همه ذینفعان صنعت پوشاک و پوشاک در سطح جهان برای ترویج زنجیره های عرضه هوشمندانه تر و با ثبات تر ، اعلام کرده است که راه اندازی اولین نمایشگاه لباس جهانی دیجیتال Sourcing Expo ۲۰۲۰ برای آماده سازی صنعت پوشاک را به همراه Sourcing Journal به عنوان شریک...

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

IAF اولین نمایشگاه دیجیتالی جهانی تأمین پوشاک ۲۰۲۰ را راه اندازی کرد .فدراسیون بین المللی پوشاک (IAF) ، یک اتحادیه بازرگانی ، با رسالت خود برای متحد کردن همه ذینفعان صنعت پوشاک و پوشاک در سطح جهان برای ترویج زنجیره های عرضه هوشمندانه تر و با ثبات تر ، اعلام کرده است که راه اندازی اولین نمایشگاه لباس جهانی دیجیتال Sourcing Expo ۲۰۲۰ برای آماده سازی صنعت پوشاک را به همراه Sourcing Journal به عنوان شریک رسانه ساخت.
نمایشگاه جهانی تأمین پوشاک از Foursource پشتیبانی می کند ، که بستر فناوری این رویداد را با تمرکز خاصی روی خواستگاری B۲B ارائه می دهد.
این نمایش از ۱۵ ژوئیه اکران می شود و ۳۰ روز تا ۱۴ اوت سال ۲۰۲۰ اجرا می شود. وی افزود: "بنا به درخواست انجمن های عضو ما تصمیم گرفته ایم تا یک نمایشگاه کاملاً دیجیتالی را تهیه کنیم تا جایگزینی برای کالاهای عرضه شده پوشاک لغو شده ارائه دهیم. هدف ما ایجاد فرصت های شغلی جدید و پایدار برای صنعت . و اعضای ما در این روزهای چالش برانگیز است ، "Matthijs Crietee ، دبیرکل IAF ، در بیانیه مطبوعاتی گفت. IAF در حال حاضر با Foursource ، بزرگترین پلت فرم تهیه کننده دیجیتال برای صنعت پوشاک ، همکاری گسترده ای دارد.
به غیر از راه حل های نرم افزاری نرم افزار رویداد سنتی ، Global Appour Sourcing Expo از فناوری خواستگاری B۲B Foursource با موفقیت اثبات شده در اتصال خریداران بین المللی و تولید کنندگان پوشاک آماده استفاده خواهد کرد. Sourcing Journal ، شرکت رسانه ای پیشرو در صنعت پوشاک و نساجی . از طریق ارتباطات و کانال های رسانه های اجتماعی خود از این رویداد حمایت می کند و بازدیدهای صنعت مربوط را به نمایش می گذارد.
وی ادامه داد: "در حالی که صنعت مد چالش های بی سابقه ای را تجربه می کند ، نیاز و نیاز به ادامه کار هرگز حیاتی نبوده است. در حالی که برای آینده ای قابل پیش بینی وجود خواهد داشت ، روش جدید کار در حال تحول است و نیاز به پذیرش فناوری و منابع جدید هرگز آشکارتر نبوده است.
ادوارد هرتزمان ، بنیانگذار و رئیس جمهور ، با بازدید از مسافرت و بازدید از کارخانه به صورت مکث یا محدود ، یک فروشگاه تجاری مجازی که از طریق یک پلتفرم دیجیتالی مانند Foursource امکان کشف ، ارتباط و پاسخگویی به صنعت را فراهم می کند . می تواند تجارت خود را ادامه دهد ، در حالی که توانایی جلسات فیزیکی محدود است.
مجله Sourcing ، گفت. غرفه داران از شخصی قدرتمند برای شخصی سازی غرفه ها و پروفایل های شرکت خود با نمایشگاه های اختصاصی محصولات و گواهی های شرکت تأیید شده از طریق مشارکت Foursource با GOTS ، Oeko-Tex ، Exchange نساجی ، بسته بندی و بسیاری دیگر بهره مند می شوند.
شرکتهای شرکت کننده در معرض شبکه جهانی از هزاران خریدار بین المللی به همراه بازاریابی گسترده دیجیتال قرار خواهند گرفت .تا صادرکنندگان را به طور عمومی ارتقاء داده و حداکثر ترافیک را در نمایشگاه بگذارد و از فرصت های تجاری مرتبط برخوردار باشد.
علاوه بر این ، غرفه داران برای حفظ روابط مستقیم خریدار ، عضویت حرفه ای در Foursource را دریافت می کنند.
برای پرداختن و بحث در مورد چالش های اصلی صنعت پوشاک و نساجی ، یک برنامه کنفرانس سه روزه با صاحبنظران صنعت در زمینه موضوعات پایداری و CSR پست Covid-۱۹ .تغییر در تجارت جهانی و توسعه محصولات دیجیتال به عنوان جدید عادی برگزار می شود. .

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵