advertise

بررسی صنعت نساجی هنگ کنگ و تغییرات مثبت مد

لموتکس
  • موسسه خیریه محیط زیست مستقر در هنگ کنگ با مأموریتی برای جلوگیری و تبدیل زباله های نساجی و الهام بخشیدن به تغییرات مثبت در صنعت مد ، اعلام کرده است .که به دفتر مرکزی جدید در Sham Shui Po ، Kowlo ، منتقل شده و به جذابیت های خاص و غنی فرو رفته ....

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات گذشته

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات گذشته

ببررسی صنعت نساجی هنگ کنگ و تغییرات مثبت مد ...جبران خسارت به دفتر مرکزی جدید هنگ کنگ حرکت می کند.  Redress ، موسسه خیریه محیط زیست مستقر در هنگ کنگ با مأموریتی برای جلوگیری و تبدیل زباله های نساجی و الهام بخشیدن به تغییرات مثبت در صنعت مد ، اعلام کرده است .که به دفتر مرکزی جدید در Sham Shui Po ، Kowlo ، منتقل شده و به جذابیت های خاص و غنی فرو رفته است.
تاریخچه قلب صنعت نساجی هنگ کنگ. به مناسبت ۱۰مین سالگرد برنامه پرچمدار جایزه Redress Design Redress ، تغییر در صنعت مد از طریق بزرگترین مسابقه طراحی پایدار جهان ، نمایشگاه Retrospective تا ۳۱ ژوئیه در معرض نمایش قرار می گیرد.و طرح هایی از برندگان چرخه قبلی را به نمایش می گذارد. یک شهر محبوب برای طراحان و صنعتگران ، Sham Shui Po ، قدیمی ترین منطقه پوشاک این شهر ، منطقه ای با ارزش و با ارزش منحصر به فرد برای هنگ کنگ است.
Redress که در سال ۲۰۰۷ به عنوان اولین سازمان غیردولتی محیط زیست آسیا با تمرکز بر صنعت مد با چشم انداز مد تبدیل به یک نیروی خلاق برای خوب شد ، متعهد شده است .تا ضمن احترام به فرهنگ و تاریخ بی نظیر خود ، نقش موثری در احیای مداوم این ولسوالی ایفا کند.
فضای جدید که از یک فروشگاه سنتی پارچه  بازسازی شده است ، با ورودی روشن و استقبال از آن ، هم اکنون یک مرکز تفریحی پایدار برای تقویت تاثیر پروژه های Redress . از طریق نمایشگاه ها ، کارگاه ها ، رویدادهای صمیمی و فروشگاه های پاپ آپ ، برای پشتیبانی و جایزه فارغ التحصیلان مد و پایدار طراحی پایدار را به جامعه ترویج دهید. هونگ کنگ و مد با هم دست به دست می شوند.
Sham Shui Po ، منطقه پوشاک نمادین هنگ کنگ ، یک منبع الهام بخش برای طراحان محلی و بین المللی است ، بنابراین خانه جدید ما در اینجا با هدف ما طنین انداز است. تا بتواند تحولات مثبتی را در قلب مد ایجاد کند.
هنگامی که مد با تغییرات و چالش های بی سابقه ای روبرو می شود ، ریشه های جدید ما در این محله پویا تاریخی هنگ کنگ به ما یک پایه محکم و پر جنب و جوش می دهد تا از آن طریق تأثیر مثبتی بر جهان بگذارد.
" وی گفت: "دیدن این فضا از یک فروشگاه لوازم جانبی قدیمی پوشاک به این مرکز مد پایدار تبدیل شده است. هیجان انگیز است. این مطمئناً کار Redress را با جامعه هنگ کنگ به سطح کاملاً جدیدی خواهد رساند. ایلین چن-فرناندز ، مدیر بنیاد خیریه اینسونبورگ ، یکی از حامیان اصلی ریدرس ، گفت: من افتخار می کنم که بار دیگر از تیم Redress حمایت می کنم.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵