advertise

کمک به تجارت در پرداختن به حقوق کودکان

لموتکس
  • UNICEF و مدیریت سرمایه گذاری بانک Norges (NBIM) راهنمایی جدیدی را برای کمک به شرکت های پوشاک و کفش منتشر کرده است تا بهتر بتوانند حقوق کودکان را در زنجیره های عرضه جهانی خود در رسیدگی بهتر قرار دهند. از آنجا که وضعیت معیشت مردم در سرتاسر دنیا تهدید می شود ، راهنمایی های تازه منتشر شده از ...

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

راهنمای جدید برای کمک به تجارت در پرداختن به حقوق کودکان UNICEF. و مدیریت سرمایه گذاری بانک Norges NBIM راهنمایی جدیدی را برای کمک به شرکت های پوشاک و کفش منتشر کرده است تا بهتر بتوانند حقوق کودکان را در زنجیره های عرضه جهانی خود در رسیدگی بهتر قرار دهند.
از آنجا که وضعیت معیشت مردم در سراسر جهان تهدید می شود ، راهنمایی های تازه منتشر شده از شرکت ها برای بهبود تأثیر خود بر کودکان در زنجیره تأمین پوشاک و کفش حمایت می کنند.
پیش از روز جهانی علیه کودکان کار ، منتشر شد ، ابزار راهنمایی نتیجه همکاری بین UNICEF و NBIM است ، که دارایی های صندوق بازنشستگی دولت نروژ را مدیریت می کند.این شرکت منجر شرکت های پوشاک و کفش از جمله Adidas ، H&M و VF Corporation شد.
شارلوت پتری پورنی گورنیزکا ، معاون اجرایی یونیسف گفت: "از آنجا که پیامدهای اقتصادی و اجتماعی پانوندی COVID-۱۹ معیشت میلیون ها کارگر در زنجیره های تأمین جهانی را تهدید می کند ، حقوق کودکان باید در قلب عمل باشد." "ما فرصتی داریم تا دنیای پس از COVID را مجددا تصور کنیم و یک بخش بهتر پوشاک و کفش تولید کنیم که از حق هر کودک حمایت کند.
" ابزار راهنما گام های عملی برای شرکت ها برای جلب حقوق کودکان در استراتژی ها و رویکردهای پایداری خود فراهم می کند. این شرکتها را فراخوانی می کند تا شواهدی از نحوه تأثیر کودکان در آنها جمع کنند. تنگناها را شناسایی کنید. و قدمهای پیشگیرانه برای ادغام حقوق کودکان در سیستم های مدیریت زنجیره تأمین خود بردارید.
این برنامه همچنین شامل معیارهای خاصی است که از اندازه گیری و گزارش دهی در مورد نتایج حقوق کودکان در طول زمان پشتیبانی می کند. به طور خاص ، راهنما از شرکتها می خواهد که: خطرات مربوط به حقوق کودک و آمادگی کسب و کار را برای پرداختن به آنها ارزیابی کنند.
حقوق کودک را در سیاست ها و سیستم های مدیریت ادغام کنید. خرید داخلی داشته باشید و تصمیم گیران کلیدی را درگیر کنید. تقویت ظرفیت تأمین کننده برای پرداختن به حقوق کودک و دلایل اصلی؛ نظارت و اندازه گیری نتایج و پیشرفت؛ ذینفعان ، کارگران را درگیر کرده و فرایندهای شکایت را پیاده سازی کنید. گزارش نتایج و پیشرفت؛ در ابتکارات چند ذینفع همکاری و سرمایه گذاری کنید.
و از دولتها حمایت کرده و از حقوق کودکان دفاع کنید. کارین اسمیت ایهناچو ، رئیس امور سرمایه گذاری NBIM گفت: "در مدیریت سرمایه گذاری بانک نروژ ، ما احترام به حقوق کودکان را به عنوان بخشی ذاتی از فعالیت های خوب و مدیریت ریسک می بینیم." وی گفت: "کودکان باید در قلب تلاش های پایداری شرکت ها قرار گیرند ، زیرا آنها جزء آسیب پذیرترین اعضای جامعه و پایه و اساس برای رونق آینده هستند.
ما امیدواریم که ابزار راهنمایی و مشارکت ما با یونیسف به بهبود شیوه های بازار و احترام بیشتر حقوق کودکان در این بخش کمک کند. " در سطح جهان ، بیش از ۶۰ میلیون کارگر در بخش پوشاک و کفش مشغول به کار هستند. بسیاری از آنها والدین و سرپرستان هستند که از خانواده حمایت می کنند.
یونیسف تخمین می زند که بیش از ۱۰۰ میلیون کودک در زنجیره تأمین پوشاک و کفش در سطح جهان تحت تأثیر قرار می گیرند - به عنوان کارگران ، فرزندان والدین شاغل و اعضای جامعه در نزدیکی مزارع و کارخانه ها. در حالی که کار کودکان یک نگرانی اساسی است ، کودکان از بسیاری جهات دیگر نیز تحت تأثیر قرار می گیرند.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵