advertise

راه اندازی پارچه ضد ویروس ایرانی

لموتکس
  • شرکت نساجی شیوا Texyarn پارچه ضد ویروسی ایرانی را که با HeiQ Viroblock NPJ۰۳ تحت درمان قرار گرفته است ، راه اندازی کرده است ، درمانی که ثابت شد غیرفعال کردن بیشتر ویروس ها از جمله کورونا ویروس در کمترین زمان ممکن ، نوآوری رهبر نوآوری نساجی سوئیس HeiQ Material AG و توزیع آن با شرکت...

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

شیوا Texyarn پارچه ضد ویروسی ایرانی را با HeiQ Viroblock راه اندازی می کند .شرکت نساجی شیوا Texyarn پارچه ضد ویروسی را که با HeiQ Viroblock NPJ۰۳ تحت درمان قرار گرفته است ، راه اندازی کرده است .درمانی که ثابت شد غیرفعال کردن بیشتر ویروس ها از جمله کورونا ویروس در کمترین زمان ممکن . نوآوری رهبر نوآوری نساجی سوئیس HeiQ Material AG و توزیع آن با شرکت عمده شیمیایی تایوانی شرکت Jintex. شیوا Texyarn اولین پارچه های ضد ویروسی نوع خود را در بازار هند راه اندازی می کند.
"HeiQ Viroblock ترکیبی خاص از فناوری پیشرفته نقره و وزیکول ما است که در برابر تاج ویروس انسانی ۲۲۹E با بیش از ۹۹.۹۹ درصد کاهش ویروس اثبات شده است.
بی خطر و غیر سمی است. ثبت اختراع ثبت شده است که ما راضی هستیم. برای اولین بار این کار را برای اولین بار در هند در PPE با Shiva Texyarn راه اندازی کرد.
"Carlo Centonze مدیرعامل HeiQ در بیانیه مطبوعاتی گفت. علاوه بر این از HeiQ Viroblock به فرآیندهای تولیدی ما ، فن آوری عالی دیگری را در این مسابقه به ما ارائه می ده.د تا فناوری های پیشرفته و راحت راه حل های PPE را ارائه دهیم. " این شرکت هم اکنون در حال دریافت گواهینامه های مختلف بین المللی برای هدف قرار دادن بازار جهانی پارچه های ضد ویروسی است.
پرتال نساجی لموتکس امیدوار است در این مسیر پر فراز و نشیب و پر از چالش، یاری دهنده و جوابگوی تمامی پاسخ های شما عزیزان در زمینه های نخ ، پارچه ، کارخانجات نساجی و تمامی اخبار و مقالات به روز دنیا در صنعت نساجی باشد.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵