advertise

رونمایی بریتانیا از وب سایت مد مثبت (IPF)

لموتکس
  • شورای مد بریتانیا از وب سایت موسسه مد مثبت (IPF) برای بزرگداشت روز جهانی اقیانوس رونمایی کرده است. این وب سایت منابع ، اطلاعات و مبارزات جهانی را برای کمک به مشاغل افزایش دانش و اتخاذ پایدار و بهترین شیوه های رهبری در اختیار مردم قرار می دهد. این شورا همچنین با ...

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

شورای مد بریتانیا از وب سایت موسسه مد مثبت (IPF) به منظور بزرگداشت روز جهانی اقیانوس رونمایی کرده است. این وب سایت منابع ، اطلاعات و مبارزات جهانی را برای کمک به مشاغل افزایش دانش و اتخاذ پایدار و بهترین شیوه های رهبری در اختیار مردم قرار می دهد.
این شورا همچنین با Parley For The Oceans مشارکت کرده است. IPF برای کمک به صنعت مد انگلیس ساخته شده است. تا بتواند از طریق همکاری جهانی و اقدام محلی محکم تر ، انعطاف پذیر ، برابر و عادلانه تر شود. برای پیوند با این پرتاب ، و روز جهانی اقیانوس ، سیریل گوتش ، مدیر عامل و بنیانگذار پارلی برای اقیانوس ها ، به هیئت مشاوره BFC و کمیته فرمان IPF می پیوندند.
برای تکرار مشارکت ، کارولین راش ، مدیرعامل BFC به هیئت مشاوره پارلی برای اقیانوس ها پیوسته و با ایجاد مشارکت طولانی مدت بین این سازمان ها ، به منظور تشویق تغییرات مثبت در صنعت مد می پردازد.این مشارکت شامل پروژه های فعال برای دانش آموزان ، آموزش و مربیگری خواهد بود . با این که پارلی ماموریت های ویژه ای را برای شبکه BFC و IPF ارائه می دهد.
شبکه BFC و IPF به ارتقاء آگاهی از اقیانوس ها کمک می کند .و در راستای تمرکز اولیه ستون محیط IPF در زمینه کاهش زباله ، سازمان ها از Parley در یک کارزار برای فاز خارج کردن پلاستیک های یکبار مصرف به عنوان بخشی از تعهد خود به Parley AIR پشتیبانی می کنند.
(اجتناب از رهگیری. طراحی مجدد) ، استراتژی پارلی برای پایان دادن به آلودگی پلاستیک دریایی. راش ، مدیرعامل BFC و رئیس کمیته راهبری IPF گفت: "از کمیته مدیریت برای هر هفته برای حمایت از راه اندازی IPF و این وب سایت که به شما توانمند می کند. تا کسب و کار را در اختیار داشته باشند تا بتوانند دانش لازم برای تنظیم مجدد را داشته باشند متشکرم. در مواقع بحران فرصتی برای چشم انداز آینده جدید وجود دارد.
خلاقیت در انگلستان نه تنها به طراحی منجر می شود ، بلکه به تفکر تجاری نیز وجود دارد و هیچ مشاغل بهتری وجود ندارد که اکنون به این صنعت توجه کنند ، نیروهای کار ما چه کسانی هستند ، چگونه باید با آنها رفتار شود و نوآوری تأثیر چه تاثیری بر جوامع ملی دارد.
ما مفتخریم که در روز جهانی اقیانوسها اعلام کنیم ، اما همچنین بستری را در اختیار ما قرار می دهیم که بتوانیم منابع جهانی را جمع کنیم و در عمل متحد شویم. صنعت ما بسیار بیشتر از بسیاری جهات می تواند انجام دهد.
این صدای قدرتمندی دارد که بر بسیاری تأثیر می گذارد و باید از آن برای مقابله با مسائل از محیط گرفته تا مقابله با نژادپرستی و پیش داوری استفاده کرد.
" گوتش گفت: "مد از این پارچه نوآورانه خلاقیت ، صنایع دستی و همکاری ساخته شده است. این رویای ساخته شده است. مشارکت ما با شورای مد انگلیس ما را یاری خواهد کرد تا استراتژی هوایی خود را به عنوان استاندارد جدید برای یک رویای جدید تبدیل کنیم ، جایی که سمی باشد. ترکیبات و روشهای تولید مضر ، یادگار گذشته است. ما با هم خواهیم توانست انقلاب مادی را بچرخانیم ، از جلوگیری ، رهگیری ، طراحی مجدد استفاده کنیم.
" BFC اذعان می کند که این وب سایت تازه شروع است و با به اشتراک گذاشتن با جامعه مد ، دولت ، آکادمی ها و سازمان های غیردولتی آشکارا ، مشتاقانه منتظر است تا منابع دیگری را تولید کند که بتواند محتوا را توسعه دهد.
این وب سایت به بررسی مدلهای تجاری دایره ای ، اصول طراحی دایره ای ، فرآیندهای تولید نوآورانه ، مصرف و کاهش ضایعات ، تشویق کارهای مساوی ، متنوع ، توانمند از دفتر مرکزی ، تأمین زنجیره ای به طبقه فروشگاه و تمرکز بر تأثیر مثبت صنعت مد می پردازد. جوامع و مهارت های نقش و مهارت های هنری می توانند در تأمین معیشت محلی بازی کنند.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵