advertise

طراحی CGS BlueCherry ERP توسط لولی یانگ

لموتکس
  • لولی یانگ طراحی CGS BlueCherry ERP را انتخاب می کند CGS ، ارائه دهنده جهانی برنامه های کسب و کار ، خدمات یادگیری و برون سپاری در آمریکا ، اعلام کرده است که Luly Yang Design Group ، طراح و سازنده لباس ، تولید پوشاک مستقر در سیاتل ، انتخاب BlueCherry) Enterprise Resource Planning ERP) را برای ...

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لولی یانگ طراحی CGS BlueCherry ERP را انتخاب می کند. CGS ، ارائه دهنده جهانی برنامه های کسب و کار ، خدمات یادگیری و برون سپاری مستقر در آمریکا ، اعلام کرده است. که Luly Yang Design Group ، طراح و سازنده یک لباس ، تولید پوشاک مستقر در سیاتل ، انتخاب BlueCherry Enterprise Resource Planning ERP را برای بهینه سازی انتخاب کرده است.
موجودی و فرآیندهای تحقق سفارش. مجموعه BlueCherry Enterprise Suite قابلیت های انتهایی را برای مارک های مد ، پوشاک ، کفش و مارک های سبک زندگی مصرف کننده فراهم می کند.
گروه طراحی لوئی یانگ ، یک مجموعه پویا از کارهای چند جانبه را مدیریت می کند. این شامل لولی یانگ Couture ، یک خانه مد برنده جوایز است که در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد. شرکت مستقر در سیاتل به دنبال راه حلی برای مدیریت سفارشات ، موجودی ، هزینه ، گزارش دهی و اتوماسیون اهرم با پیشرفت این شرکت بود.
با داشتن تخصص و منابع گسترده در بازار مد و پوشاک ، راه حل CGS BlueCherry ERP از رشد و توسعه شرکت فعلی و آینده شرکت پشتیبانی می کند. از طریقBlueCherry ، گروه طراحی لولی یانگ همکاری در همه بخش ها و بخش ها را تقویت می کند. این شرکت همچنین اتوماسیون را افزایش داده و محصولات خود را از ایجاد سبک تا تحقق ردیابی می کند.
لولی یانگ ، موسس ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: "با ترکیب BlueCherry ERP ، ما شفافیت را در کل سازمان خود افزایش خواهیم داد." "با افزایش اتوماسیون ، تیم ما قادر خواهد بود تا روی کارهای استراتژیک تر تمرکز کند که در نهایت باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها شود." پل ماگل ، رئیس جمهور ، برنامه های کاربردی تجاری و بخش برون سپاری فناوری ، CGS گفت: "لولی یک مبتکر است .و یک شرکت واقعاً اصلی را بنا کرده است ، بی نظیر در شکوفایی آن ، به خصوص در این دوره از زمان".
"ما مفتخریم به استقبال گروه طراحی لالی یانگ به جامعه پر رونق مشتریان BlueCherry از مشتریان مد و لباس بپردازیم.و مشتاقانه برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت با تیم استقبال می کنیم."
CGS BlueCherry Enterprise Suite راه حل های جامع مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال را ، که هم در ابر و هم در محل موجود است ، به مشتریان ارائه می دهد تا فرایندهای اساسی تجاری خود را هدایت کنند.
BlueCherry با تمرکز بر نیاز سازمانهای پر رشد که در محصولات سبک زندگی مصرف کننده ، خرده فروشی و پوشاک فعالیت می کنند. یک سکوی یکپارچه است که با جدیدترین فن آوری های دیجیتال ، دید زنجیره تأمین را فراهم می کند.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵