advertise

راه اندازی سایت e-com توسط موریسون

لموتکس
  • موریسون سایت e-com را برای برچسب لباس Nutmeg راه اندازی کرد. زنجیره سوپرمارکت های انگلستان ، موریسونز اخیراً یک وب سایت را برای برچسب لباس Nutmeg خود راه اندازی کرده است تا مردم همچنان در میان همه گیری های COVID-۱۹ همچنان در خانه بمانند...

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

موریسون سایت e-com را برای برچسب لباس Nutmeg راه اندازی کرد. زنجیره سوپرمارکت های انگلستان ، موریسونز اخیراً یک وب سایت را برای برچسب لباس Nutmeg خود راه اندازی کرده است. تا مردم در میان همه گیری های بیماری COVID-۱۹ همچنان در خانه بمانند.
وب سایت جدید به مشتریان این امکان را می دهد بدون نیاز به مراجعه به یک فروشگاه موریسونز ، از وسایل ضروری کیفیت و دامنه مد Nutmeg خریداری کنند.
دامن لباس و بچه گانه Nutmegدر حال حاضر در همه ۴۹۴ فروشگاه موریسون موجود می باشد ، در حالی که مجموعه لباسهای زنانه این برچسب در حدود نیمی از آن موجود است. طبق گزارش رسانه های انگلیس ، موریسونز گفت که فروشگاه آنلاین به طور مرتب در طول فصول سال به روز میگردد.
تحویل کالا با قیمت ۲.۹۷ پوند با کالاهایی که در طی ۱۴ روز کاری از زمان خرید دریافت می کنند قیمت دارد، و مشتریان ۳۰ روز زمان دارند که لباس را بصورت آنلاین یا فروشگاه ذخیره کنند. گزینه تحویل روز بعد ۳.۹۷ پوند و همچنین سرویس کلیک و جمع آوری ، در آینده نزدیک از کلیه فروشگاه های موریسونز در دسترس خواهد بود.
با گسترش فناوری و تکنولوژی متقابلا نیاز های زندگی نیز بیشتر می شود . در دنیای امروز که همه کشورها در حال توسعه و پیشرفت هستند نیازهای زندگی مردم نیز متفاوت میشود .
در این حال ، وقت و زمان و سلامتی برای همه بسیار اهمیت دارد و مردم تلاش میکنند، تا از زمان خود بهترین استفاده را کنند و  از گسترش بیماری covid۱۹ جلوگیری کنند. در حال حاضر زمان زیادی صرف خرید مایحتاج اولیه زندگی می شود . در همین راستا افراد خلاق توانستند با نو آوری امکاناتی را ایجاد کنند که در وقت و هزینه مردم صرفه جویی شود و از طرف دیگر کسب و کار خودشان رونق پیدا کند و سلامتی کسی نیز به خطر نیفتد .
این روز ها کلماتی مانند ؛ خرید آنلاین ، خرید اینترنتی ، فروشگاه آنلاین ، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه دیجیتالی و از این گونه عبارات زیاد به گوش می رسد مفهوم همه این کلمات یکی است .
فروشگاه های اینترنتی به صورت سایت ایجاد شده اند البته اخیرا در شبکه های اجتماعی قبیل Instagram , Telegram نیز صفحاتی برای فروش اینترنتی به وجود آمده است . در فروشگاه اینترنتی خریدار می تواند هر آنچه که می خواهد را انتخاب کرده و هزینه آن را یا به صورت اینترنتی یا به صورت نقدی در محل پرداخت نماید سپس وسیله ای که می خواهد به آدرس مورد نظرش ارسال می گردد .منظور از خرید سنتی ، خرید معمول مردم است ؛ خرید از مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر .

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵