advertise

تامین بودجه پنبه کشاورزان توسط CBN نیجریه

لموتکس
  • CBN نیجریه در این فصل بودجه ۱.۶ میلیون پنبه کشاورزان را تأمین خواهد کرد. بانک مرکزی نیجریه (CBN) برای کمک به افزایش تولید مزرعه ، در فصل مرطوب ۲۰۲۰ ۱.۶ میلیون کشاورز

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

تامین بودجه پنبه کشاورزان توسط CBN نیجریه..نیجریه (به انگلیسی: Nigeria، تلفظ: نایـْجـِریا) یا به‌طور رسمی جمهوری فدرال نیجریه (Federal Republic of Nigeria) کشوری است در غرب آفریقا. پایتخت آن آبوجا و بزرگ‌ترین شهر آن لاگوس است. جمعیت این کشور حدود ۲۰۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن انگلیسی است.نیجریه پرجمعیت‌ترین کشور قاره آفریقا است.
شهرهای مهم نیجریه، لاگوس، کانو، ایبادان، کادونا و بندر هاکوت می‌باشد. واحد پول این کشور نایرا است و نیمی از مردم آن که در شمال کشور زندگی می‌کنند مسلمان۴۴٪ و ۴۶٪ در جنوب، مسیحی هستند. نیجریه از نظر منابع نفتی دهمین کشور، در میان صادرکنندگان نفت هشتمین کشور است و بزرگترین تولیدکننده نفت آفریقا است.
CBN نیجریه
در این فصل بودجه ۱.۶ میلیون پنبه کشاورزان را تأمین خواهد کرد. بانک مرکزی نیجریه (CBN) برای کمک به افزایش تولید مزرعه ، در فصل مرطوب ۲۰۲۰ ۱.۶ میلیون کشاورز را تأمین خواهد کرد.
Yila Yusuf ، مدیر بانک در بخش مالی توسعه ، اخیراً در کوالی ابوجا گفت: بانک اوت همچنین کشاورزان تحت ۱۰ برنامه مداخله کالاهای کانونی خود را تأمین می کند ، که زنجیره های ارزش را کاهش می دهد.
بیانیه یوسو توسط نماینده او آیولا کوادری صادر شد که از روند توزیع نهاده های مزرعه برای کشاورزان پنبه برای فصل کاشت سال ۲۰۲۰ خبر داد.
براساس گزارش روزنامه های نیجریه ، این ابتکار عمل به تضمین امنیت غذایی در این کشور کمک می کند و CBN ۲۵۶،۰۰۰ کشاورز را در این فصل از طریق برنامه وام گیرندگان لنگر خود در تولید پنبه درگیر کرده است.
این بانک نرخ بهره پرداخت شده در وام را از ۹ درصد به ۵ درصد به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹ کاهش داده است.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵