advertise

فروش ۴۰ میلیون دلاری Q۱ FY۲۰

لموتکس
  • Christopher & Banks Corp فروش Q۱ FY۲۰ را ۴۰ میلیون دلار اعلام کرده است. شرکت کریستوفر و بانکس ، خرده فروش ویژه پوشاک زنانه ، گزارش کرد که ۵۱.۸ درصد کاهش فروش به ۴۰.۱ میلیون دلار در سه ماهه اول (Q۱) FY۲۰ رسیده است ، در ۲ مه ۲۰۲۰ در مقایسه با فروش ۸۳.۲ میلیون دلاری در مدت مشابه...

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

Christopher & Banks Corp فروش Q۱ FY۲۰ را ۴۰ میلیون دلار اعلام کرده است.  شرکت کریستوفر و بانکس ، خرده فروش ویژه پوشاک زنانه ، گزارش کرد که ۵۱.۸ درصد کاهش فروش به ۴۰.۱ میلیون دلار در سه ماهه اول (Q۱) FY۲۰ رسیده است . در ۲ مه ۲۰۲۰ در مقایسه با فروش ۸۳.۲ میلیون دلاری در مدت مشابه سال گذشته به پایان رسید.
شرکت از دست دادن خالص ۱۷.۲ میلیون دلار (Q۱ FY۱۹: ۶.۱ میلیون دلار) گزارش داد. سود ناخالص ۳.۷ میلیون دلار (۲۵.۶ میلیون دلار) بود.
 وی گفت: "قبل از همه گیر Covid-۱۹ ، ما هر دو با شتاب و انگیزه در کار خود شاد و خوشحال بودند.
ما شروع مالی خوبی برای مالی مالی ۲۰۲۰ با نزدیک به ۵ درصد رشد قابل مقایسه فروش در ماه فوریه داشتیم. "Keri Jones رئیس جمهور و مدیر اجرایی در بیانیه مطبوعاتی گفت.
از امروز ، ما تقریبا ۹۰ درصد از پایه فروشگاه ما را بازگشایی کرده ایم و خوشحالیم که ساختمان حجم فروش را مطابق با انتظارات خود می بینیم. فروش دیجیتال چهارم به روز ۵۰ درصد است. و از ما توصیه می شود ،برخی از مشتریان فروشگاه اینترنتی خود را برای اولین بار بصورت آنلاین خرید کنند." در پاسخ به عدم اطمینان Covid-۱۹ ، شرکت Christopher & Banks در این زمان راهنمایی لازم برای مالی مالی ۲۰۲۰ را ارائه نمی دهد.
فروشگاه های اینترنتی افزون بر مزیت هایی برای فروشندگان مزیت های زیادی هم برای مشتریان دارد . ارائه محصول به صورت دیجیتالی بر زندگی مردم تاثیرات مثبت بسیاری گذاشته است . بطوری که بسیاری از مردم ترجیح می دهند از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند .

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵