advertise

همکاری Tech با HeiQ جهت تولید پارچه ضد ویروس

لموتکس
  • Neo Tech با HeiQ همکاری می کند تا پارچه های ضد ویروسی را تأمین کند. Neo Tech ، بخشی از گروه Donear ، با همکاری شرکت سوئیسی HeiQ .برای تهیه پارچه های مناسب و بدتر شده خود با فناوری هوشمند نساجی . HeiQ Viroblock NPJ۰۳ ، که از نخستین فن آوری های نساجی در جهان به اثبات رسیده و

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

Neo Tech با HeiQ همکاری می کند تا پارچه های ضد ویروسی را تأمین کند.  Neo Tech ، بخشی از گروه Donear ، با همکاری شرکت سوئیسی HeiQ برای تهیه پارچه های مناسب و بدتر شده خود با فناوری هوشمند نساجی . HeiQ Viroblock NPJ۰۳ ، که از نخستین فن آوری های نساجی در جهان به اثبات رسیده و تأیید شده است ، همکاری کرد.
در برابر SARS-CoV-۲ ، کرنش ویروس ناشی از COVID-۱۹. HeiQ امروزه برخی از مؤثرترین ، با دوام ترین و کارآمدترین اثرات نساجی را در بازار ایجاد می کند که تا ۳۰ شستشو به طول می انجامد.
آزمایش های انجام شده توسط HeiQ در HeiQ Viroblock NPJ۰۳ در ملبورن نشان داد که پارچه تحت درمان با ۹۹.۹۹ درصد کاهش ویروس را نشان می دهد.
این تحقیق شامل یک پروتکل تست ضد عفونی کننده است که شبیه سازی تعامل در زندگی واقعی قطرات آئروسل کوچک را آلوده به لباس با غلظت شناخته شده ویروس SARS-CoV-۲ می کند. چند دقیقه پس از اندازه گیری ویروس های عفونی باقیمانده SARS-CoV-۲ با ویروس نمونه برداری شد.
هنگامی که نمونه پارچه با HeiQ Viroblock NPJ۰۳ تحت درمان قرار گرفت ، هیچ ویروس عفونی پس از چند دقیقه باقی نمانده و نتیجه حاکی از کاهش ویروس SARS-CoV-۲ از ۹۹.۹۹ درصد نسبت به کنترل تلقیح است.
"Donear Group" به عنوان رهبر بازار در فضای مناسب ، در تلاش و کوشش و ترکیب و لمس این پارچه است که همچنان مانند قبل و بعد از درمان ادامه می یابد. در یک مطبوعات مطبوعاتی گروه دونهار آمده است. این گروه بسیار مطمئن است که قدرت ترکیبی Neo Tech و HeiQ Viroblock به عنوان یک تغییر دهنده بازی برای صنعت نساجی هند ، به ویژه در دسته پارچه های عملکرد ، اثبات خواهد شد.
"تأیید فعالیت ضد ویروسی HeiQ Viroblock در برابر SARS-CoV-۲ یک نقطه عطف مهم است. این داده ها بخشی از تلاشهای مداوم ما برای کمک به فراهم آوردن سطح حفاظت بیشتر از منسوجات در برابر ویروس ها و کمک به تلاش ها برای کاهش همه گیر جهانی است.
ما از همکاری با گروه معتبر دونار و گسترش محصولات مشترک خود در زیر قاره هند خوشحالیم. Neo Tech یک فن آوری بسیار پیشرفته و پیشرفته است که توسط گروه Donear ساخته شده است و ما مطمئن هستیم که بسیاری از یادداشت ها را بین ما مبادله خواهیم کرد.
"Karlo Centonze مدیرعامل گروه HeiQ گفت. Centonze اضافه کرد: "آنچه محصول ما را از هم جدا می کند این است که ویروس ها و میکروب ها را در عرض چند دقیقه از بین می برد و از این طریق خطر آلودگی را به شدت کاهش می دهد. این محصول توسط آزمایشگاه های مختلف مشهور جهان از جمله تست سریع معتبر ISO ۱۸۱۸۴ آزمایش و تایید شده است.
" وی گفت: "ما همیشه می خواستیم پارچه های ویسکوز و پارچه های بدتر شده را تقویت کنیم - خواه برای شلوار ، کاپشن یا کت و شلوار.
این مشارکت برای فناوری دستیابی به موفقیت با پارچه های ضد تاج ، پر دیگری را در کلاه ما اضافه کرده است که اثرات آن را در عرض چند دقیقه به جای ساعت ها نشان می دهد! من به شدت اعتقاد دارم که پارچه های ضد ویروسی حداقل ۱۵ درصد از بازده گروه تأسیس شده ما (از ۱۳۰۰ پوند کرور) را تقویت می کند. »

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵