advertise

وام سرمایه ایالت ادیشا به سازمان های نساجی

لموتکس
  • اداره کل منسوجات ایالت ادیشا در نظر دارد وام سرمایه در گردش بدون بهره را به سازمان های نساجی مانند Boyanika ، Sambalpuri Bastralaya و تعاونی تعاونی ادیشا Tassar و Silk Federasyona Ltd (SERIFED) ارائه دهد.که...

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

اداره کل منسوجات ایالت ادیشا در نظر دارد وام سرمایه در گردش بدون بهره را به سازمان های نساجی مانند Boyanika ، Sambalpuri Bastralaya و تعاونی تعاونی ادیشا Tassar و Silk Federasyona Ltd (SERIFED) ارائه نماید .که به آنها وظیفه داده شده است که یک کمک دستی به بافندگان را تقویت کنند.
ظرفیت آنها بخصوص در پیوند بازار طبق گزارش ها ، Boyanika و Sambalpuri Bastralaya سه چهارم از کل فروش بخش تعاون در ایالت را تشکیل می دهند.
مقامات وزارت امور خارجه احساس می کنند که این سازمان ها باید طی سال های آینده تلاش بیشتری کنند. تا پارچه های فروخته نشده امسال برداشته شود. براساس یک گزارش روزنامه در ایالت ، برخی از مقامات این باور را دارند که روند بهبودی ممکن است چهار تا پنج سال طول بکشد تا اوضاع به حالت عادی برگردد.
فروش بویانیکا در مارس سال گذشته (YoY) به دلیل قفل شدن در بازار ، در ماه مارس ۶۰۸ پوند کاهش یافته است. در ماه آوریل و ماه مه ، فروش آن با ۶۴۷ پوند کاهش پیدا کرد. Boyanika همچنین کمبود بودجه را فکس می کند.
گفته شده سامبال پوری بسترالایا که حدود ۳۰۰۰ خانوار بافنده را در این ایالت درگیر می کند ، ۳۱۵.۵۹ پوند در مارس ۲۰۲۰ YoY و ۵۵۹.۱۳ پوند لاخ را در آوریل-مه مه از دست داده است. پیشنهاد وام های کاری بدون بهره برای از این قبیل سازمانها هم اکنون با مقامات بالاتر در بخش صنایع دستی ، نساجی و صنایع دستی جهت تصویب است.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵