advertise

کمک PCIAW به فروش برنامه ضد ویروس Project Plan B

لموتکس
  • PCIAW به فروش برنامه ضد ویروس Project Plan B کمک می کند و Project Plan B به نیروهای خود پیوسته اند تا بتوانند یک اسنیپ ضد ویروسی و پایدار را به بازار عرضه نمایند تا از کارگران و مسافران استفاده کنند. شرکت Plymouth Project Plan B با تولیدکننده ای در لستر ، صورت را ...

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پرتال نساجی ایران لموتکس

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

PCIAW به فروش برنامه ضد ویروس Project Plan B کمک می کند .و Project Plan B به نیروهای خود پیوسته اند تا بتوانند یک اسنیپ ضد ویروسی و پایدار را به بازار عرضه کنند تا از کارگران و مسافران استفاده کنند.
شرکت Plymouth Project Plan B با تولیدکننده مستقر در لستر ، صورت را به طور کامل در انگلیس پوشش می دهد. آنها عضو PCIAW (انجمن حرفه ای صنعت پوشاک در سراسر جهان) مبتنی بر میلتون کینز هستند.
پروژه طرح B می دانست که مسئله ای که می تواند از یک snood بوجود بیاید ، آلودگی احتمالی پارچه از دست ، لمس پارچه برای قرار دادن ، تنظیم یا خارج کردن snood است. پاسخ آنها اضافه کردن یک روش درمانی به پارچه برای جلوگیری از ابتلا به عفونت از طریق دست ها بود.
Project Plan B با همکاری با یک شرکت بین المللی درمان پارچه ، اطمینان حاصل کرده است که snoods آنها با درمان های ضد ویروسی لازم برای شکستن باکتری ها و ویروس ها ، از جمله تاج ویروس محافظت می شوند. ماهیت قابل انعطاف این snood نیز نیاز به لمس و تنظیم محصول را کاهش می دهد. و احتمال انقباض ویروس را کاهش می دهد. این فناوری نوآورانه با موفقیت در برابر ویروس که باعث Covid-۱۹ می شود ، آزمایش شده است.
بعد از درمان پارچه در برابر میکروبها و ویروس های مضر مقاوم است. مهمتر از این که Snood به پایان عمر خود رسیده است ، برنامه Plan B باعث می شود که Snood دوباره بازیافت شود. و طول عمر چرخه ای را ایجاد کند. که سیاره را به خطر نمی اندازد. هر کاری که پروژه B انجام می دهد برای بازیافت طراحی شده است.
وی گفت: "هنگامی که همه گیر کورون ویروس شروع شد ، ما بلافاصله می خواستیم بدانیم که چگونه می توانیم کمک کنیم. ما نمی خواهیم زنجیره های تأمین موجود که مجهز به NHS با ماسک های پزشکی هستند را مختل کنیم ، بلکه توجه ما را به کارگران اساسی که هنوز هم به طور بالقوه خود را روزانه در معرض ویروس قرار می دهند متمرکز کردیم.
ما بویژه نگران بودیم که در این تدارکات - محیط زیست نادیده گرفته شود. "تیم صلیب ، مدیر طرح پروژه B در بیانیه مطبوعاتی گفت. ما کاملاً می فهمیم که در زمان بحران باید برای محافظت از زندگی سریع عمل کنیم.
با این حال ، مطمئناً ما به عنوان طراحان و توسعه دهندگان محصولات وظیفه داریم در مورد محصولات نهایی عمر کار فکر کنند. در پروژه برنامه B ما اعتقاد داریم شما باید همه موارد را برای بازیافت در پایان زندگی طراحی کنید .تا بتوانید از این پارچه ها استفاده کنید ، بنابراین مجدداً از منابع غنی برخوردار هستید.
دنیای نساجی باید به شکلی دایره‌ای فکر کند و از پایداری در طراحی آنها بسازد. پوشش صورت ما از پلی استر بازیافت شده ساخته شده است و می توان در انتهای عمر ، مجدداً با استفاده از مدور ساخته شده ، مجدداً مورد استفاده مجدد قرار گرفت. " Yvette Ashby مدیر عامل و بنیانگذار PCIAW. گفت: "PCIAW اولین و تنها سازمان جهانی است که به نمایندگی از شرکت های جهانی صنعت پوشاک حرفه ای ساخته شده است .، ما کل زنجیره تأمین را از خریداران ، تأمین کنندگان ، تولید کنندگان گنجانیده ایم."

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵