advertise

بررسی اقتصاد پاکستان در صادرات

لموتکس
  •  براساس بررسی اقتصادی که اخیراً توسط مشاور امور مالی منتشر شده است ، برای نخستین بار در ۶۸ سال ، قرار است اقتصاد پاکستان به دلیل تأثیر بیماری همه گیر COVID-۱۹ به همراه وضعیت اقتصادی ضعیف قبل از همه گیر ، این میزان مالیات را ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

اقتصاد پاکستان با ۰.۳۸٪ قرارداد بست: بررسی اقتصادی. براساس بررسی اقتصادی که اخیراً توسط مشاور امور مالی منتشر شده است .برای نخستین بار در ۶۸ سال ، قرار است اقتصاد پاکستان به دلیل تأثیر بیماری همه گیر COVID-۱۹. به همراه وضعیت اقتصادی ضعیف قبل از همه گیر ، این میزان مالیات را ۳۸/۰ درصد منعقد کند.
عبدالحافظ شیخ ، گفت که صادرات به دلیل کاهش تقاضا کاهش یافته .و در حالی که حواله به دلیل اخراج پاکستانی های شاغل در خارج از کشور کاهش می یابد.
شیخ گفت: کسری حساب جاری با ۷۳.۱ درصد کاهش به ۲.۸ میلیارد دلار (۱/۱ درصد از تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی)) در برابر ۱۰.۳ میلیارد دلار در سال گذشته که ۳.۷ درصد از تولید ناخالص داخلی بود . کسری بودجه حساب جاری است که دولت فعلی به ارث برده است.
حدود ۲۰ میلیارد دلار بود به جز بخش کشاورزی که رشد ۲.۷ درصدی داشته است ، بخش صنعت و خدمات شاهد نرخ رشد منفی بوده و نرخ رشد کلی را به پایین در منفی ۰.۳۸ درصد در سال مالی ۲۰۱۹-۲۰ که در ۳۰ ژوئن به پایان می رسد . کشیده است. درآمد سرانه از نظر دلار نیز به ۱.۳۶۶ سقوط کرده است - ۶.۱ درصد از انقباض ، اما از نظر روپیه به ۲۱۴.۵۳۹ روپیه افزایش یافته است. جمع آوری کل مالیات ۱۰.۸ درصد رشد داشته و به ۳،۳۰۰.۶ میلیارد روپیه در ماه ژوئیه - آوریل ۲۰۲۰ در مقابل ۲،۹۸۰ میلیارد روپیه در دوره مقایسه سال گذشته رسیده است.
پیش بینی جمع آوری مالیات برای این دوره ۴۵۱۰ میلیارد روپیه بوده است. به نقل از شیخ به نقل از رسانه های پاکستانی ، دولت هزینه های دولت را کنترل می کرد.و از بانک دولتی پاکستان وام نمی گرفت. وی گفت که ۳ میلیارد میلیارد روپیه برای وام در مالی بعدی اختصاص داده شده است. در حالی که ۵۰۰۰ میلیارد روپیه به عنوان وام در این مالیات پیشنهاد شده است. وی وعده تسویه بیشتر و کاهش مالیات در بودجه جدید داد.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵