advertise

کاهش تجارت جهانی پارچه های چنلی در سال ۲۰۱۹

لموتکس
  • تجارت جهانی پارچه های چنیل به میزان متوسط کاهش می یابد تجارت جهانی پارچه های چنلی در سال ۲۰۱۹ کاهش متوسطی را نشان داده است. براساس داده های TexPro ، تجارت کل ۵.۲۴ درصد از ۱.۹۰۶.۸۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ به ۱.۸۰۶.۸۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است. کل تجارت پارچه های چنیل در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته ۷.۶۷ درصد کاهش یافته است...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

تجارت جهانی پارچه های چنیل به میزان متوسط کاهش می یابد تجارت جهانی پارچه های چنلی در سال ۲۰۱۹ کاهش متوسطی را نشان داده است.
براساس داده های TexPro ، تجارت کل ۵.۲۴ درصد از ۱.۹۰۶.۸۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ به ۱.۸۰۶.۸۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است. کل تجارت پارچه های چنیل در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته ۷.۶۷ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۲ به ۱.۶۷۰.۰۴ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲ با نرخ ۷.۵۷ درصد از سال ۲۰۱۹ کاهش پیدا کند ، با توجه به ابزار تحلیل بازار Fibre۲Fashion TexPro. صادرات جهانی پارچه های چنلی در سال ۲۰۱۷ معادل ۱.۰۲۰.۵۱ میلیون دلار بود که در سال ۲۰۱۹ با ۸.۱۷ درصد کاهش به ۹۳۷.۱۳ میلیون دلار رسید.
کل صادرات در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته ۸.۶۹ درصد کاهش داشته است و پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۲ با نرخ ۸۲۴.۶۶ میلیون دلار کاهش یابد.
از ۱۲.۰۰ درصد از سال ۲۰۱۹. ارزش کل واردات پارچه های چنلی در سال ۲۰۱۷ ۸۸۶.۳۱ میلیون دلار بود که در سال ۲۰۱۹ ۱.۸۷ درصد کاهش یافت و به ۸۶۹.۷۱ میلیون دلار رسید. در کل واردات در سال ۲۰۱۹ در سال ۲۰۱۹ ۶.۵۴ درصد کاهش یافته و پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۲ با ۸۴۵.۳۸ میلیون دلار سقوط کند. از ۲.۸۰ درصد از سال ۲۰۱۹. چین (۴۲۴.۱۴ میلیون دلار) ، ترکیه (۹۱.۴۶ میلیون دلار) و بلژیک (۵۶.۴۷ میلیون دلار) صادرکنندگان اصلی پارچه های چنیل در سراسر جهان در سال ۲۰۱۹ بودند که در مجموع ۶۱.۰۴ درصد از کل صادرات را تشکیل می داد.
این موارد پس از ایالات متحده (۴۷.۵۲ میلیون دلار) ، ویتنام (۴۶.۳۳ میلیون دلار) و انگلیس (۳۵.۲۹ میلیون دلار) دنبال شدند. ایالات متحده (۱۶۵.۷۵ میلیون دلار) ، ویتنام (۱۱۴.۶۹ میلیون دلار) و انگلیس (۹۲.۱۹ میلیون دلار) واردکنندگان اصلی پارچه های چنیل در سراسر جهان در سال ۲۰۱۹ بودند که در مجموع ۴۲.۸۴ درصد از کل واردات را تشکیل می دادند.
اینها پس از لهستان (۵۳/۴۰ میلیون دلار) ، آلمان (۳۵.۶۳ میلیون دلار) و فیلیپین (۳۱.۹۸ میلیون دلار) بودند. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ ، قابل توجه ترین نرخ رشد از نظر ارزش صادرات ، در بین کشورهای اصلی وارد کننده ، توسط ویتنام (۳۱. ۴۳ درصد) و ایالات متحده (۱۹.۷۸ درصد) حاصل شده است.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com