advertise

مجوزهای جدید پنبه ایالات متحده در اروپای غربی

لموتکس
  • پنبه ایالات متحده دارای مجوزهای جدید در اروپای غربی است COTTON USA دو مجوز جدید در اروپای غربی من I Cotoni di Albini و Bugatti امضا کرده است. پنبه بین المللی پنبه (CCI) ، بازوی ارتقاء صادرات شورای ملی پنبه آمریکا (NCC) ، یک انجمن تجاری غیرانتفاعی است که باعث تقویت محصولات...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پنبه ایالات متحده دارای مجوزهای جدید در اروپای غربی است. COTTON USA دو مجوز جدید در اروپای غربی من I Cotoni di Albini و Bugatti امضا کرده است. پنبه بین المللی پنبه (CCI) ، بازوی ارتقاء صادرات شورای ملی پنبه آمریکا (NCC) ، یک انجمن تجاری غیرانتفاعی است که باعث تقویت محصولات پنبه و پنبه ایالات متحده می شود. مجوزهای پنبه ایالات متحده معادل ۲،۰۸۸ عدد پنبه آمریکایی را پوشش می دهد.
I Cotoni di Albini ، یک شرکت از گروه آلبینی ، در زمینه تولید نخ های رده بالا تخصص دارد. به لطف همکاری با پنبه آمریکا ، سوپیما و اوریتین ، I Cotoni di Albini می تواند ۱۰۰ درصد پنبه قابل ردیابی ایالات متحده را ارائه دهد. گروه آلبینی که در سال ۱۸۷۶ درایتالیاایجاد شد ، آرزوی ایجاد زیبایی ترین پارچه ها در جهان است.
براساس بیانیه مطبوعاتی CCI ، دانش دانش نساجی ، خلاقیت ایتالیایی و تحقیقات مداوم از ویژگیهای بارز گروه آلبینی است. بوگاتی ، مارک مردانه و زنانه بین المللی با موفقیت در سطح بین المللی آلمان ، مجوز یک خط شلوار مردان غنی از پنبه ایالات متحده را دارد.
این شرکت در سال ۱۹۴۷ به عنوان یک تجارت خانوادگی تأسیس شد ، اکنون این شرکت توسط نسل دوم و سوم خانواده اداره می شود و بیش از ۱۰۰۰ نفر در آلمان اشتغال دارند. در سال ۲۰۱۹ این شرکت ۲۵۰ میلیون دلار فروش و سهم صادراتی آن ۴۴ درصد بوده است. کشورهای صادر کننده اصلی این گروه عبارتند از ایتالیا ، اتریش ، هلند و روسیه. بوگاتی دارای ۳۲۷ امتیاز فروش در آلمان و ۶۰۰ در بازارهای صادراتی خود است.
پرتال نساجی لموتکس
امیدوار است در این مسیر پر فراز و نشیب، یاری دهنده و جوابگوی تمامی پاسخ های شما در زمینه های نخ،پارچه،کارخانجات نساجی و تمامی اخبار مقالات به روز صنعت نساجی باشد.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com