advertise

تمرکز MDF MD بر ۳ فرصت ارائه شده توسط همه گیر

لموتکس
  • تمرکز خود را بر ۳ فرصت ارائه شده توسط همه گیر: MDF MD کریستالینا جورجیوا ، مدیر عامل صندوق بین المللی پول (IMF) گفت: تحول دیجیتالی ، سبز شدن و ایجاد جوامع منصفانه ، سه فرصت ناشی از همه گیری COVID-۱۹ است که صنعت باید به عنوان بخشی از مأموریت بازیابی روی آن تمرکز کند. اتاق بازرگانی ایالات متحده که ۷۵ درصد کشورها اکنون در حال بازگشایی هستند. با پایان سال جاری ، ۱۷۰ کشور جهان - تقریباً ۹۰ درصد جهان - با...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

MDF MD تمرکز خود را بر ۳ فرصت ارائه شده توسط همه گیر قرار داده است.کریستالینا جورجیوا ، مدیر عامل صندوق بین المللی پول (IMF) گفت: تحول دیجیتالی ، سبز شدن و ایجاد جوامع منصفانه ، سه فرصت ناشی از همه گیری COVID-۱۹ است که صنعت باید به عنوان بخشی از مأموریت بازیابی روی آن تمرکز کند.
اتاق بازرگانی ایالات متحده که ۷۵ درصد کشورها اکنون در حال بازگشایی هستند. با پایان سال جاری ، ۱۷۰ کشور جهان - تقریباً ۹۰ درصد جهان - با درآمد سرانه پایین بدتر خواهند شد. وی گفت که این یک برعکس پیش بینی صندوق بین المللی پول در ژانویه است که گفت ۱۶۰ کشور جهان سال را با اقتصادهای بزرگ و رشد درآمد سرانه مثبت به پایان می رسانند.
وی گفت که در ماه مارس ، حدود صد میلیارد دلار بازارهای نوظهور و کشورهای در حال توسعه باقی مانده است - سه برابر بیشتر از بحران مالی جهانی. وی گفت ، از طرف ریسک ، جهان با بدهی بیشتر ، کسری بالاتر و به احتمال زیاد - بیکاری ساختاری بالاتر و فقر بالاتر ، از این بحران بیرون می آید.
وی گفت که بسیاری از سازمان ها به روش های پیش از بیماری همه گیر قبل از همه گیر نیستند و از این رو ، صنعت شاهد نوسازی سریع در نحوه عملکرد آن خواهد بود. جهان همچنین شاهد گسترش چشمگیر تجارت الکترونیکی ، آموزش الکترونیکی ، انتقال الکترونیکی ، پرداخت الکترونیکی و حاکمیت الکترونیکی خواهد بود.
وی گفت ، اقتصاد سبز می تواند فرصت های شغلی را فراهم کند و صندوق بین المللی پول مشتاق است که برای کشورها و شرکتها مشوقهایی را فراهم کند تا در این مسیر سریعتر پیش بروند.
وی گفت ، از آنجا که نابرابری به دنبال همه گیری پیش می رود ، بنابراین باید اهمیت تجارت جهانی در کمک به کاهش هزینه ها ، درآمد بالاتر و سطح فقر پایین تر شناخته شود.
وی گفت: "پس از این بیماری همه گیر تمایل طبیعی وجود دارد که کشورها به سمت داخل به سمت ایجاد امنیت سلامت بپیوندند و عملیات های مستقلی تر انجام دهند. اما ما باید از عقب نشینی چشمگیر جهانی شدن محافظت کنیم. "
پرتال نساجی لموتکس
امیدوار است در این مسیر پر فراز و نشیب، یاری دهنده و جوابگوی تمامی پاسخ های شما در زمینه های نخ،پارچه،کارخانجات نساجی و تمامی اخبار مقالات به روز صنعت نساجی باشد.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com