advertise

سوء استفاده برندها از شلوغی رسانه های اجتماعی

لموتکس
  • سوء استفاده برندها از شلوغی رسانه های اجتماعی موجب افزایش فروش محصولات می گردد.GlobalData ،براساس اطلاعات شرکت تحلیلی داده GlobalData ، که نشان می دهد ۴۳.۷ درصد از مصرف کنندگان در سطح جهانی بیشتر هزینه می کنند. برندها برای افزایش خرید و ایجاد وفاداری خریداران باید در مدت زمان تقاضا به میزان قابل توجهی از کالاهای غیر ضروری سود بیشتری کسب کنند. امیلی سالتر ، تحلیلگر خرده فروشی در این شرکت...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

برندها باید از شلوغی در حال گسترش رسانه های اجتماعی سوء استفاده کنند: GlobalData براساس اطلاعات شرکت تحلیلی داده GlobalData ، که نشان می دهد ۴۳.۷ درصد از مصرف کنندگان در سطح جهانی بیشتر هزینه می کنند. برندها برای افزایش خرید و ایجاد وفاداری خریداران باید در مدت زمان تقاضا به میزان قابل توجهی از کالاهای غیر ضروری سود بیشتری کسب کنند. سوء استفاده برندها از شلوغی رسانه های اجتماعی کمک زیادی به افزایش فروش کالاها می کند.
امیلی سالتر ، تحلیلگر خرده فروشی در این شرکت ، اظهار می کند: رسانه های اجتماعی نقش مهمتری را در بازاریابی پس از COVID-۱۹ ایفا می کنند.زیرا بسیاری از خرده فروشان برای حفظ وجه برای مقابله با بحران ، بودجه بازاریابی را کاهش می دهند. در اشکال سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد.
رسانه های اجتماعی روشی به مراتب ارزان تر است ، به ویژه اگر مارک ها بتوانند از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنند و به پست ها و همکاری های کمکی اعتماد بیشتری داشته باشند.
" با این حال ، خرده فروشان باید با حساسیت به رسانه های اجتماعی نزدیک شوند و با تعداد پست و پیام رسانی ، تعادل مناسب برقرار کنند. اگرچه خرده فروشان باید خریداران را ترغیب کنند که محصولات خود را نسبت به سایر محصولات موجود انتخاب کنند. اما باید اطمینان حاصل کنند که محتوا خیلی زیاد به سمت پست های متمرکز بر خرید معطوف نمی شود ، زیرا تعداد قابل توجهی از پیروان دارند که به اندازه کافی پایدار از نظر مالی برای خرید غیر ضروری نیستند.
این شرکت مستقر در انگلیس در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است که نرخ بیکاری در سطح جهانی افزایش یافته است. سالتر ، ادامه می دهد: "خرده فروشان باید به جنبه هایی فراتر از محصولات توجه کنند.عناصری از هویت نام تجاری خود که با خریداران طنین انداز می شوند ، اقدامات مثبتی که در طول بحران انجام داده اند ، و تعامل با ساختمان برای ایجاد حس جامعه هستند ، هرچند این امر می تواند ساده تر باشد.
مارک های مستقل کوچکتر. اینها همه عناصری هستند که خریداران قادر خواهند بود به آنها ارتباط برقرار کنند که آیا توانایی خرید کالاها را دارند یا خیر ، ایجاد وفاداری به برند و تأثیرگذاری بر گزینه های خریداران در دراز مدت.
" این آمار از ردیاب هفتگی COVID-۱۹ GlobalData در ۱۱ کشور ، با نمونه ۵۰۰ نفر از پاسخ دهندگان در هر کشور ، بین ۱۲ تا ۱۷ مه گرفته شده است. این نقطه عطف در صنعت نساجی و مد و لباس نیز بیش از گذشته دیده میشود و آینده این صنعت بزرگ پیش به سوی جهان دیجیتالی دارد.
پرتال نساجی لموتکس امیدوار است در این مسیر پر فراز و نشیب، یاری دهنده و جوابگوی تمامی پاسخ های شما در زمینه های نخ،پارچه،کارخانجات نساجی و تمامی اخبار مقالات به روز صنعت نساجی باشد.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com