advertise

نگاه تازه ای به پنبه مرکرزه

لموتکس
  • نگاه تازه ای به پنبه مرکرزه. پنبه های مزدور در طول سال ها تغییر کرده اند و من نظر خود را نیز در مورد آنها تغییر داده ام. نخهای نخی مزدور شده ممکن است مزایایی نسبت به غیر mercerized داشته باشد ، اما من قبلاً بافندگی با آنها تجربه ای نسبتاً بی روح را پیدا کردم. در حالی که این نخ ها دارای درخشش زیبا ، رنگ های عمیقی هستند و...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

نگاه تازه ای به پنبه مرکرزه .پنبه های مزدور در طول سال ها تغییر کرده اند و من نظر خود را نیز در مورد آنها تغییر داده ام. نخهای نخی مزدور شده ممکن است مزایایی نسبت به غیر mercerized داشته باشد ، اما من قبلاً بافندگی با آنها تجربه ای نسبتاً بی روح را پیدا کردم. در حالی که این نخ ها دارای درخشش زیبا ، رنگ های عمیقی هستند و زیاد قرص نمی گیرند.
من هنوز نمی خواستم با آنها کار کنم. برای مبتدیان ، پارچه تمام شده احساس خیلی ترد بودن می کرد ، اما بدترین چیز این بود که چقدر سخت روی دست من بودند. نخ از هنگام عبور از انگشتان من احساس ساینده می کند. همه چیز تغییر کرده است به نظر می رسد که امروزه نخهای مرکرزه ای وجود دارد که از پایین آمدن آن می کاهد.
در سالهایی که آخرین بار از پنبه mercerized استفاده کردم ، نخ هایی با گل S-on-S معرفی شده اند. این ساخت و ساز مقدار کمی کشش به نخ می دهد. هیچ جا به همان اندازه گزاف گویی نیست که چیزی بهاری - مانند Merino - S-on-S از بین برود ، اما هنوز هم به اندازه کافی برای مشاهده تفاوت وجود دارد. من با یکی از این نخهای جدید بافندگی را تجربه کردم که در مقایسه با پنبه های مزرعه ای که قبلاً از آنها استفاده کرده ام ، تجربه ای بسیار مطلوبی دارد.
من سعی کردم Rico Essentials Cotton DK ، نخ خراشیده شده S-on-S با الیاف صاف ابریشمی که به عنوان من بافندگی نیستم به دست من آسیب نمی رساند و باعث کاهش تردید در پارچه تمام شده می شد. من حتی یک swatch isle-isle را امتحان کردم و از تعجب متوجه شدم که نتایج بسیار خوب است. با توجه به ظاهری فوق العاده براق و عدم وجود فازی ریکو ، این چیزی نیست که شما ممکن است نخ رنگی "ایده آل" بنامید.
من انتظار داشتم که ممکن است کمی آشفتگی به نظر برسد! من حدس می زنم که کمی خاصیت ارتجاعی کمک می کند. swatch ریکو یک پایان مسطح تر و کم رنگ تر از مقایسه قبلی من ، ساخته شده در گلوی پنبه ای Rowan Cotton ، ساخته شده سنتی بود. فرضیات من را زیر سوال می برد من هنوز ظاهر کمی مات و مات از پنبه طبیعی را ترجیح می دهم ، اما اکنون با خوشحالی می خواهم برای پروژه ای که معقول باشد ، mercerized را انتخاب کنم. من ممکن است از عدم وجود قرص های آن برای یک ژاکت کش باف تابستانی که اغلب با تغییر آب و هوا در کیسه فرو می رود ، استفاده کنم. یا از لباس و درخشش آن با ژاکت برای لباس شب استفاده کنید.
و مطمئناً استحکام و درخشش آن باعث شده است که مورد علاقه طلای طولانی مدت باشد. من همچنین فهمیدم که با تغییر روش های تولید ، ارزش این را دارد که به الیاف دیگر توجه کنیم. من به عنوان مثال به ویسکوز یا اکریلیک علاقه ای به بافتن ندارم ، بنابراین من تمایل دارم که حتی برای پروژه هایی که ممکن است مزایای مشخصی داشته باشند از آنها جلوگیری کنم.
شاید لازم باشد که دوباره با آن الیاف فکر کنم. بنابراین ، پنبه mercerized دوباره در دستور کار من برای بافتنی تابستان است ، به علاوه من می خواهم ببینم که آیا می توانم نخ مصنوعی فوق العاده نرم ، کم قرقره ، درخشش و فاقد پارچه پیدا کنم. اگر پیشنهادی داشتید با من در میان بگذارید! پنبه چرا mercerized است عزیز است؟
به نظر می رسد که تمام ماده بیشتر وقت گیر و پر هزینه فن آوری پردازش، به لطف که مواد ویژگی های کاملا متفاوت می شود: صافی، حساسیت به لمس، قدرت است. mercerized پنبه است که تقریبا نمی موضوع به سایش، به راحتی در هر رنگ های روشن رنگ آمیزی شده، در حالی که امری نیست و شکوفایی.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com