advertise

فناوری نهایی تولید نخ کامپکت

لموتکس
  • با وجود کیفیت بالای نخهای حلقه ای مدرن ، افزایش بیشتر کیفیت نخ را می توان از طریق فن آوری نخ ریسی جمع و جور به دست آورد. فن آوری جمع و جور مدرن اجازه می دهد تا قبل از بیرون آمدن از سیلندر جلویی ، عرض بسته الیاف را کاهش دهد و بنابراین امکان ادغام هر فیبر را در ساختار نخ می دهد. این مزایای زیر را اعطا می کند: - کاهش رطوبت نخ - یکنواختی نخ را تقویت کنید - مقادیر استحکام و کشیدگی بالاتر - مقاومت کمتر و کشیدگی نخ کمتر است ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

فناوری نهایی تولید نخ کامپکت با وجود کیفیت بالای نخهای حلقه ای مدرن ، افزایش بیشتر کیفیت نخ را می توان از طریق فن آوری نخ ریسی جمع و جور به دست آورد. فن آوری جمع و جور مدرن اجازه می دهد تا قبل از بیرون آمدن از سیلندر جلویی ، عرض بسته الیاف را کاهش دهد و بنابراین امکان ادغام هر فیبر را در ساختار نخ می دهد.
این مزایای زیر را اعطا می کند: - کاهش رطوبت نخ - یکنواختی نخ را تقویت کنید - مقادیر استحکام و کشیدگی بالاتر - مقاومت کمتر و کشیدگی نخ کمتر است - پیچ و تاب مورد نیاز پایین در قاب ریسندگی (تولید بالاتر) - کاهش پرواز فیبر در عملیات بافندگی و بافندگی و در نتیجه کمتر نقص روی پارچه و راندمان بالاتر - خواص پارچه ای پیشرفته (مقاومت پارچه ، مقاومت در برابر سایش ، رفتار قرقره ، خصوصیات بصری و لمسی) مقایسه بین نخ حلقه استاندارد و Mac۳۰۰۰ نخ جمع و جور اثرات مثبت سیستم های جمع و جور باعث شده است تا اسپاینرها به استفاده از آنها برای تولید تنوع روزافزون شمارش و انواع نخ بپردازند و از کیفیت خروجی بالاتر و بازده فرآیند بهره مند شوند.
سیستم های سوراخ شده سیلندر در مقابل پیش بند مؤثرترین روش برای تراکم از طریق مکش است و دو نوع دستگاه وجود دارد که امکان مکیدن فیبر را دارند: آنهایی که دارای سیلندر سوراخ شده و آنهایی که از پیش بند استفاده می کنند. سیستم های دارای سیلندر های سوراخ دار این مزیت را دارند که نیازی به تغییر پیش بند ندارند.
در واقع پیش بندها در معرض فرسودگی هستند و نیاز به تعویض دوره ای دارند. از طرف دیگر ، آنها مضراتی را دارند که باید تحت نظارت قرار بگیرند و مرتباً پاکسازی شوند.
اگر این کار به صورت مرتب انجام نشود ، ذرات الیاف می توانند سوراخ های سیلندر سوراخ شده را مسدود کرده و عملکرد تراکم را تغییر دهند. با وجود برخی ، اما نه همه سیستم های پیش بند ، این امر ضروری نیست. سوراخ ها بطور خودکار تمیز می شوند زیرا تنش ، خم شدن و آرامش پیش بند به طور مداوم سطح مقطع سوراخ ها را که منجر به یک "اثر تمیز کردن خودکار" می شود ، تغییر می دهد.
ویژگی های Mac۳۰۰۰ Marzoli Mac۳۰۰۰ جدید یک سیستم کامپکت کاملاً نوآورانه و پیشرفته است که توسط مرزلی طراحی و ساخته شده است. علاوه بر این یکی از معدود سیستم های پیش بند است که دارای "اثر تمیز کردن خودکار" از پیش بند شرح داده شده در پاراگراف قبلی است ، منطقه جمع و جور آن کاملاً قابل مشاهده است.
این امر به راحتی نظارت بر ناحیه اصلی دستگاه را اعطا می کند. عملکرد فشرده سازی برجسته نیز توسط سیستم مکش مدولار مستقل با لوله های مکش بزرگ و فیلتر خود تمیز کردن تضمین شده است. این ویژگی ها در کنار هم ، مکش ثابت را در طول کل دستگاه تضمین می کنند.
علاوه بر این ، سرعت موتور مکش از طریق اینورتر قابل تنظیم است به طوری که همیشه می توان مقدار مکش مناسب را با توجه به شمارش ، نوع فیبر ، راندمان مطلوب و تجارت با کیفیت تنظیم کرد. طراحی دقیق پیش بند Mac۳۰۰۰ نه تنها عملکردهای جمع و جور بالا را تضمین می کند ، بلکه هزینه تعمیر و نگهداری کمتری را نیز تضمین می کند.
قرار گرفتن سوراخ ها در یک محور ، مقاومت بالاتری از پیش بند در برابر نیروهای تنشی و در نتیجه عمر طولانی تر این قطعه را تضمین می کند. نتیجه از زمان عرضه آن در بازار ، ریسندگی جمع و جور رونق گرفته است.
مزایایی که این فرآیند در صورت مقایسه با چرخش حلقه استاندارد به همراه دارد ، عبارتند از: کیفیت نخ بالاتر ، راندمان فرایند بالاتر و بهره وری بیشتر در قاب ریسندگی. بنابراین ، ریسندگی جمع و جور می تواند به عنوان یک وسیله ارزشمند برای تمایز و دستیابی به یک مزیت رقابتی پایدار شناخته شود.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com