advertise

نمایشگاه نخ و الیاف هند با موضوعیت نوآوری در صنعت

لموتکس
  • نمایشگاه نخ و الیاف هند با موضوعیت نوآوری در صنعت نخ و الیاف دوازدهمین دوره نمایشگاه fibres و yarns اکسپو در ماه آوریل امسال توسط Tecoya Infotech در بمبئی ترتیب داده شد. Meher Castelino تصویری از بازیکنان منتخب نشان می‌دهد که در رویداد سه‌روزه مرکز تجارت جهانی در شهر نمایش داده شدند. صنعت نساجی و پوشاک هند در مسیر رشد قرار دارد و ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

نمایشگاه نخ و الیاف هند با موضوعیت نوآوری در صنعت نخ و الیاف دوازدهمین دوره نمایشگاه fibres و yarns اکسپو در ماه آوریل امسال توسط Tecoya Infotech در بمبئی ترتیب داده شد.
Meher Castelino تصویری از بازیکنان منتخب نشان می‌دهد که در رویداد سه‌روزه مرکز تجارت جهانی در شهر نمایش داده شدند. صنعت نساجی و پوشاک هند در مسیر رشد قرار دارد و این حالت خوشبینانه است. این موضوع در حضور شرکت کنندگان در نسخه تجدید چاپ الیاف و نخ  که توسط بردی محمدوف در بمبئی از آوریل تا ۲۰۱۰ سازماندهی شده‌بود,
منعکس شد. در هر سه روز شلوغی و شلوغی زیادی دیده می‌شد. با این حال, نوآوری‌های زیادی در نمایشگاه وجود نداشت, زیرا بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر تنها بر روی بهبود تولید و اهداف فروش خود در هند و بقیه جهان متمرکز شده‌اند.
صنعت نساجی و پوشاک هند در مسیر رشد قرار دارد و حال و هوای مطلوبی دارد. این نشان از حضور در دوازدهمین دوره نمایشگاه الیاف و نخهای نمایش داده شده توسط Tecoya Infotech در بمبئی از ۶ تا ۸ آوریل بود.
این سه روز شاهد عجله سنگینی بود که بیشتر غرفه ها با بازدیدکنندگان مشتاق به بررسی آخرین روند الیاف و نخ ها بودند. با این حال ، بسیاری از نوآوری ها در معرض نمایش قرار نگرفت ، زیرا بسیاری از شرکت ها اکنون فقط در بهبود اهداف تولید و فروش خود در هند و سایر نقاط جهان متمرکز شده اند. برخی از نوآوری‌های جالب به نمایش گذاشته شدند, از الیاف و الیاف حاصل از آن بودند.
همچنین این شرکت اولین قدم به سمت بازار هند بود که به بازار هند معرفی شده‌بود. که خیزران را به خط مقدم می‌آورد, شاه ریسندگی (هند) بود که فیبر محبوب خود را ارتقا داد. الیاف سویا محبوب، شیر و الیاف بامبو، همراه با انواع مختلف الیاف پلی استر، الیاف پلی استر با تکنولوژی بالا و انواع فیبر پلی استر و انواع فیبر پلی استر، وجود داشتند. همچنین برنده‌ای functional مثل ابریشم خالص، کتان و jute همراه با نخ‌های فانتزی وجود داشتند.
برای بسیاری از بازدیدکنندگان، مد با نوع مناسب الیاف و نخ شروع می‌شود و از این رو بازدید از این نمایشگاه برای بسیاری از طراحان و بافندگان در کنار مارک‌های knitters و پوشاک حائز اهمیت بود. الیاف شین گائو با مسئولیت محدود Haining Xin Gao Fibers Ltd بخشی از گروه فناوریهای Cha است که در سال ۱۹۴۹ توسط Cha Chi Min تأسیس شد. گروه فناوریهای Cha یک تولید کننده جهانی فیبر ، نخ و پارچه نیست.
یکی از محصولات جالب Haining Xin Gao Fibers Ltd CM۸۰۰ بود که نوع جدید نخ کشش ساخته شده از PTT / PET با روش مزدوج بود. اختلاف انقباض گرما از پلیمر دوتایی (PTT / PET) یک قلاب سه بعدی دائمی ایجاد می کند ، که پس از گرم شدن ، کشش دائمی به همراه می آورد. بهبودی ۱۰۰ درصدی وجود دارد و کشش آنتی قلیایی ، ضد کلر ، ضد اشعه ماوراء بنفش ، رنگ پذیر و بدون خستگی است.
پارچه CM۸۰۰ از کیفیت بدون چروک برخوردار است و باعث می شود مواد حتی بعد از شستشو به سطح صاف اصلی خود برگردند. هیچ خستگی کششی حتی بعد از تکرار کشش وجود ندارد. رفاه آن حاوی رنگ قابل استفاده با رنگ موی دفع است که به پارچه کمک می کند حتی پس از کشش ، رنگ خالص خود را حفظ کند. شکل دهی بسیار عالی است ، زیرا مارپیچ های CM۸۰۰ بعنوان چشمه پس از پردازش گرما بالا می روند و پس از کشش به طول اصلی خود بر می گردند. مقاومت در برابر سایش همانند نخ رشته است که به راحتی شکسته نمی شود.
CM۸۰۰ در مقایسه با اسپندکس راحت است ، و سورونا ، منبع سبز تجدید پذیر CM۸۰۰ ، تضمین می کند که پارچه برای پوست دوستانه است. این شرکت در نظر دارد محصولات بیشتری مانند PLA ، CM۹۰۰ LM Spandex و BI-CO نایلون را معرفی کند. King Spinning (هند) با مسئولیت محدود بخشی از شرکت های گروه Kashiwala ، شرکت Spinning King (هند) با مسئولیت محدود احمدآباد از سال ۱۹۹۰ خدمات را به صنعت منسوجات ارائه می دهد.
در نمایشگاه ، این شرکت تانبوکلل جیگائو بامبو فیبر خود را تبلیغ کرد که از آن پارچه ها و پوشاک ، حوله در همه اندازه ، دستشویی ، ملافه و لوازم بهداشتی کودک تولید می شود. الیاف مانند ابریشمی نرم است و لباسهای نمایش داده شده نیز دارای روکش ابریشمی و نرم هستند. علاوه بر Tanboocel ، این شرکت همچنین PVA Fiber و PVA نخ ، ۱۰۰ درصد پارچه ، فیبر کنفی و Remie ، ۱۰۰ درصد پنبه هندی ، پنبه جاذب و آستر پنبه را به نمایش گذاشت.
پارچه های کتان و رمی برای ایده آل برای ملافه و ملافه مناسب است ، در حالی که پارچه های سویا ، شیر و ترمه از دیگر محصولات این شرکت است. در حال توسعه Tanboo Tex - فیبر معدنی Jigao Bamboo است. آنچه Tanboocel Bamboo Fiber را بی نظیر می کند کیفیت زیست تخریب پذیر آن ، خاصیت ضد باکتریایی طبیعی و جذب خوب آن است. حتی بعد از ۵۰ بار شستشو ، الیاف بامبو عملکرد آنتی باکتریایی خود را حفظ کرده و هیچ حساسیتی به پوست ایجاد نمی کند. همچنین تنفس و نرم است ، زیرا پر از شکاف ها و میکرو های مختلف است و از رطوبت و تهویه بهتری برخوردار است.
بامبو کون به مقاومت در برابر بوی نامطبوع کمک می کند. رنگها را به راحتی می گیرد و برای لباس زیر ، جوراب ، تی شرت و غیره ایده آل است. صنایع Indorama با مسئولیت محدود Indorama Industries Ltd با ارائه INVIYA I-۴۰۰ ، یک نوع پلیمری بداهه ساخته شده از نخ الاستومریک با حقوقی با مقاومت مکانیکی بیشتر و مصونیت از مواد شیمیایی مانند قلیایی ، اسیدهای سفید کننده و کلر ، و تقریباً مناسب و شکل کاملی با افزایش راحتی و آزادی جابجایی فراهم می کند.
این محصول برای جین ، پارچه های کم وزن ، لباس های فعال ، شکل و سایش صمیمی ، شلوارک و کاربردهای پزشکی توصیه می شود. INVIYA I-۴۰۰ در ۲۰-۱۴۰ منکر موجود است. از مزایای آن کشش تا ۵ برابر طول اصلی آن با ریکاوری عالی و ارائه لباس و فرم طولانی مدت به لباس است.
علاوه بر این ، از دوام بالایی حتی پس از شستشو و استفاده های مکرر نیز برخوردار است. الیاف جدید آزادی INVIYA در کارخانه این شرکت در Himachal Pradesh ساخته شده است و پیشرفته ترین فیبر اسپندکس INVIYA I-۳۰۰ در سال ۲۰۱۲ معرفی شده است. INVIYA I-۳۰۰ محصولی با مقاومت بالا و با بهبود بازیابی کشش ، مقاومت در برابر حرارت و دوام است.
این شرکت اولین تولید کننده اسپندکس در هند بود و با شروع کار ۲۰۰ پوند کرور را بدست آورد. این اولین شرکت بومی است که اسپندکس را نه تنها در ۳۰ ، ۷۰ و ۹۰ منکر ، بلکه در ۳۵ و ۷۵ گزینه نیز ارائه می دهد. این شرکت به الزامات پاکستان ، بنگلادش ، سری لانکا و همچنین مصر ، آمریکای لاتین ، ترکیه و ایتالیا پاسخ می دهد. گروه پالاوا گروه پالاوا از Erode بیش از چهار دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و با بزرگترین مجموعه هند در فناوری Spinning Vortex Air از ژاپن عملیاتی کاملاً عقب مانده دارد
ط.
از مارک این گروه Long Lasst طیف گسترده ای از نخهای نخی ، پارچه های بافته شده و بافتنی وجود دارد. ظرفیت این گروه با گردش مالی ۲۶۰ میلیون دلار در سال و واحدهای تولیدی یکپارچه - ریسندگی ، بافندگی و بافندگی به همراه ماشین آلات بافندگی وارداتی ، ظرفیت این گروه ۱۳۰ تن در روز ، روزانه ۲۰ تن پارچه بافی و روزانه ۳۰۰۰۰۰ متر پارچه بافته است. با در نظر گرفتن حفظ انرژی ، ۷۵ درصد از نیاز انرژی از طریق باد اسیر و انرژی خورشیدی تامین می شود.
نام تجاری Long Lasst شامل لنگه های ویسکوز است که باعث افزایش عمر ، ضربات پایین و لمس نرم می شوند. از دیگر مزایای آن می توان به استحکام رنگی بسیار بالا ، یکنواختی کامل سایه ، رد پای آب و رد پای کربن و الیاف دوپدی شده اکوفیلی ، که در هنگام تولید رنگ می شوند ، اشاره کرد.
برای رنگ آمیزی بیشتر لازم نیست و در هنگام اتمام پارچه استفاده کمتری از آب مورد نیاز است. این شرکت همچنین دارای طیف گسترده ای از نخ های چرخش شده با فناوری های مهم چرخش با استفاده از الیاف هوشمند مانند لنزینگ ، ویسکوز ، promodal ، میکرومودال ، تانسل و بامبو است.
Alok Industries Ltd (بخش پلی استر) شرکت Alok Industries Ltd با ساخت ۵۴۸ تن در سال ، در سال ۲۰۰۶ در Silvasa با نخ ۵۴ درصدی تولید خود را آغاز کرد.
عملیات دارای گواهینامه ISO دقیقاً در زنجیره ارزش نساجی از POY ، کاملاً نخ کشیده شده (FDY) ، نخ کاتیونی ، الیاف منفی پلی استر (PSF) و ساختن نخ بافت (DTY) در جبهه پلی استر ، و پارچه های مد ، نخ رسم شده است. ، لباس کار ، منسوجات فنی ، منسوجات خانگی و پوشاک در کنار پنبه. نخهای POY ، FDY و DTY به صورت های درشت ، درشت ، فوق العاده البته دوتایی و درشت به صورت نیمه درشت یا روشن در دسترس هستند.
وقتی صحبت از PSF می شود ، ظرفیت شرکت تا ۲۴۰ میلیون پوند در سال در انواع منکر ارائه می شود. استفاده نهایی برای پوشاک ، کاربردهای بافندگی بافی ، اثاثیه منزل ، ملحفه تختخواب ، بازارهای صنعتی خودرو ، تشک ، بالش ، کوسن و حتی در ساخت نخ خیاطی است.
با احترام به مسیر سبز خود ، این شرکت با راه اندازی یک واحد پلی استر بازیافتی که دارای ۱۵ تن اولیه در روز ظرفیت بازیافت زباله نخ پلی استر ، پوسته ها و بطری های PET برای تولید ۱۰۰ درصد فیبر پلی استر بازیافت شده است ، محصولات بازیافت شده را ترغیب می کند. الیاف بازیافت شده تولید مواد نساجی با ارزش افزوده ، مواد غیر بافته ، مناسب برای مخلوط کردن با الیاف باکره است و برای نخ فرش استفاده می شود. همچنین می توان از این وسایل با کیفیت بالا ، پر کردن بالش ، لحاف ، اسباب بازی ، اثاثه یا لوازم داخلی ، تشک استفاده کرد و در انواع منفی استفاده کرد.
Siyaram's Siyaram's در سال ۱۹۷۸ شروع به کار کرد و واحد پردازش آن دو سال بعد در Tarapur افتتاح شد. در سال ۱۹۸۴ ، با راه اندازی کارخانه تولید نخ بافت در Patalganga با موفقیت ادغام عقب افتاد. این شرکت در سالهای ۱۹۹۱-۹۲ با نام تجاری Oxemberg وارد پوشاک آماده شد.
غرفه این شرکت در نمایشگاه شلوغ بود و بازدیدکنندگانی که تنها علاقه مند به نخ های مختلف نبودند ، بلکه می خواستند به طیف گسترده ای از پوشاک موجود در نمایشگاه از مارک های مختلف این شرکت نیز نگاهی بیندازند. تخصص این شرکت در ساخت و توسعه رشته های پلی استر و نخهای فانتزی ، کتان ، پنبه و مخلوط پنبه و نخ رنگ شده است. هر ماه ۴۰۰-۵۰۰ سایه جدید در نخهای رنگی و فانتزی برای منسوجات ایجاد و معرفی می شود.
ظرفیت رنگرزی این شرکت ۸۰۰ تن در ماه است و برنامه ریزی شده تا در موعد مقرر تا ۱۰۰۰ تن برسد. یک سری از ۱۳ نخ رنگ شده ارائه شده است که از ۱۰۰ درصد پارچه ، پارچه پلی استر ، پنبه ، پلی استر چرخدار و همچنین مخلوط پلی استر با پنبه ، ویسکوز و پشم شروع می شود. علاوه بر این ، نخهای فانتزی و فشرده ای میان نخی ، بافندگی ، نخهای مخصوص رنگ شده ، میکرو فیبرها ، پارچه ، دبائل و نخهای سنگین و منفی سنگین وجود دارد.
Tribeni Worldwide Pvt Ltd بخشی از گروه شرکت های Tribeni ، Tribeni Worldwide Pvt Ltd یک نام مشهور در محصولات متنوع در منسوجات مانند الیاف منگنه ، تراشه های PET ، نخ رشته پلی استر (POY ، FDY و DTY) ، نخ نایلون ، نخ ویسکوز ، موضوعات گلدوزی و تقریباً همه است محصولات مرتبط با نساجی.
این شرکت با داشتن یک دغدغه خواهر در سنگاپور ، در ۵ کشور اتحادیه هایی برای تولید دارد و با حضور ۱۴ کشور مانند ویتنام ، چین ، ژاپن ، کره ، سنگاپور ، برزیل ، ترکیه ، تایوان ، اندونزی ، تایلند ، هنگ کنگ و دیگران. لیست محصولات FDY با منکر ۳۰-۶۰۰ و انواع رشته ها گسترده بود. ریون هندی Indian Rayon ، واحدی از Aditya Birla Nuvo Ltd ، که دارای گردش مالی ۴.۵ میلیارد دلار است ، نخ رشته ویسکوز Raysil را به عنوان نخ مد ارائه می دهد.
هند ریون یک تولید کننده پیشرو VFY در هند است و میراث غنی حدود ۶۰ سال به عنوان بخشی از گروه Aditya Birla دارد ، که یک کنگلومرا با ارزش ۴۰ میلیارد دلار است. Raysil که با امکانات یکپارچه ۱۹،۸۰۰ تن در سال در Veraval در Gujarat ساخته می شود ، ۱۰۰٪ نخ طبیعی ساخته شده از خمیر وارداتی با کیفیت است که از Domsjo Fabrikar در سوئد وارد شده است ، این شرکت همچنین یک شرکت Aditya Birla است. Raysil از نظر پوست مناسب و راحت است و دارای براقیت و روان بودن بسیار خوبی با درخشش ، رنگ ، نرمی و لطافتی غنی است که هیچگونه خاصیت لک و ضد خرد شدن ندارد. هند ریون Raysil را در ۳۰-۱۲۰۰ دنیر ارائه می دهد ، که در VFY روشن و پر رنگ است.
Raysil برای جواهرات ، کرپ ها ، نوعی پارچه ابریشمی ، برزیو ریز ، shantung ، ساتن ، مخمل ، روکش کت و شلوار ، کراوات ساندویچ ، و لباس بافتنی و همچنین موضوعات نخ گلدوزی ، پارچه های خانگی ، باند کرپ و سایر کاربردهای فنی مناسب است. Jitendra Kumar Lalbhai در سال ۱۹۶۵ ، شرکت Jitendra Kumar Lalbhai (JKL) در ابتدا با نخ تجارت کرد ، اما در سال ۱۹۷۸ به تجارت در زمینه تورفتگی نخ منتقل شد. اکنون ، این عملیات ها به صورت پان هند با یک دفتر مرکزی در احمدآباد و شعبه هایی در بنگالورو ، بمبئی و ایچالکاراجی انجام می شود. این شرکت ۲۴ نوع نخ را در مشخصات زیادی ارائه می دهد که می توان از آن برای پوشاک ، پارچه ، پارچه خانگی و پارچه فروشی استفاده کرد.
نمونه کارها پارچه بافته شده خاکستری از بخش پارچه ای چرمی JKL در بخش ۱۰۰ درصد پارچه پنبه ای مخصوص شاتل و همچنین پارچه های بدون شاتل در طرح های معروف است که برای پیراهن ، وزن های پایین ، ورق ، کشش ، پارچه های لباس ، پارچه کتان ، فنی مورد استفاده قرار می گیرد.
و پارچه های صنعتی و پارچه های رنگ شده پارچه های بافتنی عبارتند از: پوپلین ، تریل ، ساتن ، بند ناف ، آکسفورد ، شاه ماهی ، پینوکس آکسفورد ، ساده ، مته ، متوقف دنده ، پرکال ، آواز ، پنبه ، مکنده باریک (بافته شده) ، گاز ، پارچه بوم ، مات و غیره. دامنه از پیراهن ، دنده ، اتصال به پارچه های بافتنی ویژه شروع می شود.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com