advertise

پشم بدون درمان

لموتکس
  • پشم بدون درمان چرا باید برای پروژه بعدی خود پشم درمان نشده را در نظر بگیرید. احساس می کند نخ کاملاً دور است. قبل از اکریلیک ، قبل از اکریلیک ، بیشتر نخ ها از پشم درمان نشده تولید می شدند. اما در زمانی که من در دهه هفتاد کودک بودم در مغازه "پشم" مادربزرگم ، به سختی الیاف طبیعی پیدا نمی شد. آکریلیک حکم داد: مشتریان گفتند که پشم برای پوشیدن فرزندانشان خیلی خراشیده است و...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پشم بدون درمان چرا باید برای پروژه بعدی خود پشم درمان نشده را در نظر بگیرید. احساس می کند نخ کاملاً دور است. قبل از اکریلیک ، قبل از اکریلیک ، بیشتر نخ ها از پشم درمان نشده تولید می شدند. اما در زمانی که من در دهه هفتاد کودک بودم در مغازه "پشم" مادربزرگم ، به سختی الیاف طبیعی پیدا نمی شد.
آکریلیک حکم داد: مشتریان گفتند که پشم برای پوشیدن فرزندانشان خیلی خراشیده است و شستن آنها نیز دشوار است. صنعت پشم با پشم قابل شستشوی ماشین و فوق العاده merinos supersoft مبارزه کرد. پشم برگشت ، با کمک برخی از فرآیندهای شیمیایی. و اکنون نخهای تک نژاد درمان نشده نیز باز می گردند.
اما چه فایده ای دارد ، چرا پشم درمان نشده را انتخاب می کنید؟ پشم بدون درمان شما را گرمتر از پشمهای فوق لیسانس نگه می دارد. من قبلاً فکر می کردم ژاکت های من نمی توانند من را در بیرون گرم کنند ، به خصوص هنگامی که باد می کند. این در حالی بود که من در سفر اواخر ماه نوامبر کت خود را فراموش کردم به یک شهر ساحلی در انگلستان.
آنچه که من کردم ژاکت Rogue من بود ، که در روبان مگپی توئید ، گره زده شده بود ، یک پشم بلند و بدون درمان که می توانم آن را با سنج دستی ببندم. با قدم زدن به سمت ساحل بادگیر ، پوشیدن ژاکت خود و تعجب که چند دقیقه می توانم هوا را دوام بیاورم ، فهمیدم که سرما نمی گذرد.
من گرم بودم! چرا پشم درمان نشده گرمتر است؟ الیاف پشم همگی هوا را در هسته خود به دام می اندازند ، اما الیاف صاف و براق از پشم ابرشوای بدون رزین با مقیاس کمتر ، نمی توانند هوا را بین الیاف و همچنین الیاف خشن و پرزدار پشم درمان نشده نگه دارند. مقیاس به آنها کمک می کند تا در برابر الیاف همسایه خود محکم نگه داشته و گرما و گرما را از بین نبرند.
همیشه تعجب می کردم که چگونه صیادان ، در جین های بافتنی بسیار بافتنی خود ، در معرض قرار گرفتن در معرض مرگ نیستند! چیزی برای همه وجود دارد از بچه گربه نرم تا خشن به عنوان یک گلدان ، مات تا براق ، شفاف و واضح تعریف شده تا تار و منسجم ، مبهم تا بدون مو ، متراکم به تراشیدن: پشم همه را دارد.
طول ، قطر ، شکل و مقیاس الیاف گوسفند براساس نژاد متفاوت است. همه این عوامل در ایجاد تعامل کامل برای ایجاد یک مجموعه کامل از تغییرات در تعامل هستند. برای کارهای رنگی فوق العاده است. الیاف پشم در ایجاد شکاف بین تغییرات رنگ ، تا حدودی به دلیل خاصیت ارتجاعی آنها مقاومت می کنند.
الیاف پشمی همانطور که گره می زنید کشیده می شوند ، اما ساختار داخلی آنها کار می کند تا آنها را به شکل اصلی خود بازگرداند. این پارچه را تحت فشار قرار می دهد و شکاف ها را کاهش می دهد. مقیاسهای خارج از فیبرها را که به یکدیگر می چسبند ، اضافه کنید و الیاف همسایه را در کنار هم نگه دارید ، و پارچه ای دارید که از کشش متناقض یا شناورهای بیش از حد طولانی نسبت به یک الیاف صاف ، بسیار بخشنده تر است.
شما می توانید کنترل بیشتری بر روی پول خود داشته باشید. تولید کنندگان نخ های تک نژاد تمایل به مشاغل کوچک دارند. بعضی از آنها گله های خود را نگه می دارند یا اغلب آنها می توانند به شما بگویند که پشم هر دسته از نخ از کجا می آید. من ضد تجارت بزرگ نیستم ، من معتقدم که باید بخاطر آنچه در دنیای مدرن خوب است از آنها تشکر کنیم.
اما این باعث نمی شود که من بخواهم از مشاغل کوچک نیز پشتیبانی کنم! بعلاوه می دانم که خریدهای من با حمایت از نژادهای کمتر شناخته شده باعث ایجاد تنوع می شوند. بله اما... آیا آنها کوچک نمی شوند مگر اینکه دست آنها را بشویید؟ مربع های زیادی درست می کنم ، زیرا من نخ های YarnSub را امتحان می کنم و بسیاری از آنها چرخه شستشوی دست در ماشین لباسشویی من قرار داده شده است. تا زمانی که من اطمینان داشته باشم که نخهای طولانی نخ برای ماندن و شروع به آب شدن وجود ندارد ، و تا زمانی که من فراموش نکنید که آنها را طی چند ساعت پس از اتمام چرخه بیرون بیاورم ، آنها زیبایی پیدا می کنند. . منظورم این نیست که آنها خوب به نظر می رسند ، منظورم این است که اگر با عشق با دست در سینک شسته شوند ، به همان اندازه پیشرفت می کنند. لازم نیست آنها را در حوله ها خشک کنید همانطور که می خواهید بعد از شستن در سینک ظرفشویی کنید. آنها آماده هستند تا قلاب شوند. اگر مطمئن نیستید که می توانید چرخه شستشوی دست را روی دستگاه خود اعتماد کنید ، کافی است سواچ را گره بزنید و آن را امتحان کنید. (اما بله ، اگر پشم درمان نشده شما به اشتباه با چرخه دیگر شستشو وارد شود ، تقریباً مطمئناً خراب خواهد شد.) آیا پشم درمان نشده خارش ندارد؟ درست است که وقتی پشم را به عنوان "نخ فرش" توصیف می کنید ، بهتر است از آن جلوگیری کنید مگر اینکه گلدان هایی برای تمیز کردن داشته باشید! یا یک فرش برای درست کردن. اما الیاف نژادهای مختلف قطر وسیعی دارند و هرچه فیبر نازک تر باشد احتمال بیشتری دارد که در برابر پوست شما تولید شود و بنابراین به جای لک زدن آن احساس نرم کنید. به دنبال فیبر متناسب با نیازهای پروژه خود باشید. و اگر به پشم نرم احتیاج دارید ، فقط گوسفندان مرینو نیستند که می توانید به آن متوسل شوید. Blue Faced Leicester ، Cormo، Corriedale، Falkland، Highland پرو، Polwarth و Rambouillet همه نژادهایی هستند که پشمهای بسیار نرم تولید می کنند. بعلاوه بسیاری از پشمهای بدون مارک مارک بزرگ ، که نژاد را مشخص نمی کنند ، بسیار نرم هستند - اما بدن بیشتری نسبت به نخ فوق لیش و کمتر احساس صابون دارند. اگر پروژه بعدی من برای یک نوزاد تازه متولد شده باشد چه می شود؟ خوب ، وقتی من یک مادر جدید بودم به سختی توانستم شستشو را به رنگ سفیدها و رنگها از هم جدا کنم ، چه رسد به اینکه درباره تنظیم شستشوی دست روی دستگاه من فکر کند. اعتراف می کنم در این مورد استدلال خوبی برای انتخاب چیزی که ماشین قابل شستشو باشد وجود دارد! مادران جدید کنار و همچنین دلایل عملی استفاده از پشم درمان نشده ، این داستانهایی است که در پشت آن قرار دارند و مرا مجذوب خود می کنند. اکنون تعداد معدودی از ما نیاز به گره زدن داریم (به جز شاید از نظر اخلاق خود). لباسی که درست می کنیم بیش از کلاه یا ژاکت نیست ، حتی بیشتر از یک آغوش نرم برای گیرنده آنها. آنها آنچه را که در زندگی ما گذشت ، به ما یادآوری می کنند که ما بخیه های آنها را کار می کردیم و آنها اثبات ظرفیت ما برای وفاداری و فداکاری در یک کار هستند. من عاشق جنبه عاطفی بافندگی هستم - و پشمهای مخصوص نژاد تقریباً همیشه با پشت پرده ای همراه هستند که تجربه را تقویت می کند. من دوست دارم بدانم که با استفاده از نخ خاص ، من بخشی از داستان نیز هستم.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com