advertise

موفقیت EPCH برگزار کننده دومین نمایشگاه مجازی

لموتکس
  • EPCH (شورای گسترش صادرات برای صنایع دستی) ، برگزار کننده دومین نمایشگاه مجازی بر روی منسوجات IHGF ، اعلام کرده است که این نمایشگاه با موفقیت به پایان رسیده است. Shri Ravi K Passi ، رئیس EPCH ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: "بیش از ۱۵۰۰ خریدار در خارج از کشور وجود داشته است که نمایندگی می کنند ، عمده فروشان و خرده فروشان سوالات جدی در زمینه تجارت کسب می کنند که ارزش آن ۲۷۰ پوند است." خریداران ۸۰ کشور از نمایشگاه مجازی با کشورهایی مانند استرالیا ، آرژانتین ، پرو ، کلمبیا ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

EPCH (شورای گسترش صادرات برای صنایع دستی) ، برگزار کننده دومین نمایشگاه مجازی بر روی منسوجات IHGF ، اعلام کرده است که این نمایشگاه با موفقیت به پایان رسیده است. Shri Ravi K Passi ، رئیس EPCH ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: "بیش از ۱۵۰۰ خریدار در خارج از کشور وجود داشته است که نمایندگی می کنند ، عمده فروشان و خرده فروشان سوالات جدی در زمینه تجارت کسب می کنند که ارزش آن ۲۷۰ پوند است.
" خریداران ۸۰ کشور از نمایشگاه مجازی با کشورهایی مانند استرالیا ، آرژانتین ، پرو ، کلمبیا ، برزیل ، ایالات متحده ، انگلیس ، اسپانیا ، نیوزلند ، کانادا ، امارات ، ترکیه ، ژاپن ، اسرائیل ، آلمان و فرانسه بیشترین مشارکت را داشتند. " ساماندهی نمایشگاه های مجازی نتیجه این همه گیر بود و به این ترتیب شورا این امکان را فراهم آورد تا یک بستر جایگزین مناسب برای صادرکنندگان برای انجام تجارت فراهم کند زیرا در حال حاضر ساماندهی نمایشگاه های فیزیکی امکان پذیر نیست.
" وی گفت: "شرکت کنندگان در مبلمان خانگی ، کفپوش و منسوجات که در این نمایشگاه شرکت کرده اند تصور کردند که این بستر مجازی فرصتی برای زنده ماندن در تجارت فراهم کرده است زیرا خریداران که قادر به سفر به هیچ کشوری نیستند نیز از مجازی بازدید کرده اند.
با نشستن در آسایش خانه ها و دفاتر خود ، "RK Verma ، مدیر اجرایی EPCH در این نسخه گفت. مهمترین نمایشگاه مجازی نمایشگاه IHGF-Textiles ، وبینارها ، نمایش مهارت های هنری و تنظیم موضوعات در این زمینه بودند. صادرات مبلمان خانگی ، پوشش کف و منسوجات این اقلام ۲۵ درصد در کل صادرات صنایع دستی از کشور است که حدود ۶،۲۰۰ پوند کرور در ۲۰۱۹-۲۰ بیشتر بود.
" وی گفت: "با سازماندهی موفق دو نمایشگاه مجازی برگشت به عقب ، اعضای دیگر شورا را به شرکت در نسخه ۴۹ نمایشگاه IHGF-دهلی که قرار است از ۱۳ تا ۱۸ ژوئیه نیز بر روی سکوی مجازی برگزار شود ، تشویق می کند.
EPCH تبلیغات گسترده ای را برای دعوت از خریداران از سراسر جهان برای بازدید از این نمایشگاه از طریق انفجار الکترونیکی ، تماس تلفنی و مأموریت ها و سفارتخانه های هند در خارج از کشور انجام داده است.
" در آخرین روز نمایش ، جوایز Ajay Shankar برای بهترین غرفه های ساخته شده در نمایشگاه مجازی نیز در مبلمان خانگی و پوشش کف توزیع شد. EPCH یک سازمان apex برای ارتقاء صادرات صنایع دستی از کشور و ایجاد تصویر برند از محصولات صنایع دستی منزل ، سبک زندگی ، منسوجات ، مد و مبلمان جادوهای تیزهوشان در بازارهای جهانی است.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۳۵۳۰۳۱۸۷۴
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com