advertise

راه اندازی هفته مد فرانکفورت

لموتکس
  • Messe Frankfurt & Premium برای راه اندازی هفته مد فرانکفورت برگزار کنندگان Tradeshow ، مسی فرانکفورت و گروه پریمیوم ، هفته مد فرانکفورت را آغاز می کنند. از تابستان سال ۲۰۲۱ ، کلانشهر راین-ماین خانه جدید یک جامعه مد روز و سبک زندگی خواهد بود. چشم انداز یک هفته مد اکنون با نمایشگاه های تجاری ، کنفرانس ها و نمایش های باند ، در کل شهر برگزار می شود. یکی از مؤلفه های اصلی ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

Messe Frankfurt & Premium برای راه اندازی هفته مد فرانکفورت برگزار کنندگان Tradeshow ، مسی فرانکفورت و گروه پریمیوم ، هفته مد فرانکفورت را آغاز می کنند.
از تابستان سال ۲۰۲۱ ، کلانشهر راین-ماین خانه جدید یک جامعه مد روز و سبک زندگی خواهد بود. چشم انداز یک هفته مد اکنون با نمایشگاه های تجاری ، کنفرانس ها و نمایش های باند ، در کل شهر برگزار می شود.
یکی از مؤلفه های اصلی هفته مد فرانکفورت بزرگترین نمایشگاه های مد اروپا است: پریمیوم ، مناسب ترین سکوی تجاری اروپا برای لباس زنانه و مردانه پیشرفته ، Seek ، یکی از پیشرفته‌ترین نمایشگاههای تجاری برای مد معاصر و Neonyt ، قطب اصلی برای مد پایدار.
همه آنها به همراه کنفرانس های Fashions կայուն و Fashiontech از برلین به سمت فرانکفورت در ماین اصلی حرکت می کنند. از آسمان خراش ها ، نمایشگاه ها و سالن های کنسرت و کافه ها گرفته تا کلوپ ها و مکان های خارج از کشور ، کل شهر به مرحله ای برای ارتباطات تجاری طولانی مدت تبدیل خواهد شد.
مد ، طراحی ، رسانه ، هنر و موسیقی ، نمایش های باند و رویدادهای هفته مد فرانکفورت صحنه خلاقانه فرانکفورت را با جامعه بین المللی مد گرد هم می آورد. مطابق با انتشار بیانیه مطبوعاتی مسی فرانکفورت ، این رویداد به تدریج با تدریس و ارائه شده ، از نزدیک با بازیکنان اصلی محلی و بین المللی در هم تنیده است.
هفته مد فرانکفورت ، مد ، طراحی ، پایداری و فناوری استخر ، باعث همکاری های غیر منتظره و نشان دادن آنچه در حال حاضر ممکن است. "پایداری کاربردی" و "رقمی سازی کاربردی" ستونهای راهبردی این رویداد را تشکیل می دهند. هفته مد فرانکفورت محصولات خلاقانه ، پایدارتر ، کلکسیون ها و مدل های تجاری را در دسترس بازار گسترده تری قرار خواهد داد.
در عین حال ، همچنین اتصال آینده محور مد و فناوری را به عنوان بخشی از واقعیت دیجیتالی واقعی ترویج می کند. با داشتن نمایشگاه های بین المللی پیشرو مانند Techtextil ، Texprocess و Texworld و بیش از ۵۰ نمایشگاه منسوجات در سراسر جهان ، شبکه Texpertise از Messe Frankfurt همکاری های بیشتری را باز خواهد کرد.
هفته مد فرانکفورت ، مد ، طراحی ، پایداری و فناوری استخر ، باعث همکاری های غیر منتظره و نشان دادن آنچه در حال حاضر ممکن است. "پایداری کاربردی" و "رقمی سازی کاربردی" ستونهای راهبردی این رویداد را تشکیل می دهند. هفته مد فرانکفورت محصولات خلاقانه ، پایدارتر ، کلکسیون ها و مدل های تجاری را در دسترس بازار گسترده تری قرار خواهد داد. در عین حال ، همچنین اتصال آینده محور مد و فناوری را به عنوان بخشی از واقعیت دیجیتالی واقعی ترویج می کند.
با داشتن نمایشگاه های بین المللی پیشرو مانند Techtextil ، Texprocess و Texworld و بیش از ۵۰ نمایشگاه منسوجات در سراسر جهان ، شبکه Texpertise از Messe Frankfurt همکاری های بیشتری را باز خواهد کرد. پنج سکو ، سه نمایشگاه تجاری ، دو کنفرانس ، بیش از ۲۰۰۰ طراح ، مارک و شرکت های مد ، هفته مد فرانکفورت به یک مقصد بسیار جذاب و مرتبط برای تجارت بین المللی مد تبدیل خواهد شد. ما به مفهوم یک هفته مد فیزیکی اعتقاد داریم ، اما یکی با آنچه که قبلاً دیده ایم متفاوت است.
هفته مد فرانکفورت به ما این امکان را می دهد تا به طور کامل با نقاط قوت منسوجات خود که از بیش از ۵۰ نمایشگاه تجاری پارچه در سراسر جهان به دست آمده است ، بازی کنیم. و این منجر به ایجاد همکاری های جدید در کل زنجیره تأمین خواهد شد. " وی گفت: "هفته مد فرانکفورت عمداً با هدف یک جامعه مد روز و شیوه زندگی مشترک و دیوانه وار انجام می شود. B۲B ، B۲C ، B۲P ، P۲P - همه راه ها باز است. تلفیق مد ، سبک زندگی ، نوآوریهای دیجیتال و پایداری همیشه تضمین می شود که نتیجه جدید و غیر منتظره ای حاصل شود.
و این دقیقاً هدف ماست. پرده برداری از غیر منتظره. فرانکفورت مکانی جدید و تازه برای این کار است. ما مشتاقانه منتظر آن هستیم ، "آنیتا تیلمن ، شریک مدیریت گروه Premium گفت.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com