advertise

برپایی نمایشگاه مجازی منسوجات IHGF توسط EPCH هند

لموتکس
  • EPCH هند برای برپایی نمایشگاه مجازی منسوجات IHGF در ژوئن شورای گسترش صادرات صنایع دستی هند (EPCH) نمایشگاه مجازی منسوجات IHGF ، نمایشگاه هند برای اثاثیه ، منسوجات و کف پوش ها را با فرمت مجازی از ۱۵ تا ۱۸ ژوئن برگزار می کند. در این نمایشگاه...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

برپایی نمایشگاه مجازی منسوجات IHGF توسط EPCH هند که از  مشهورترین برند نمایشگاهی منسوجات می باشد. این رویداد تجاری بزرگترین و مهم ترین جایگاه برای تولید کنندگان، خرده فروشان و طراحان در سراسر جهان است.
EPCH هند برای برپایی نمایشگاه مجازی منسوجات IHGF در ژوئن شورای گسترش صادرات صنایع دستی هند (EPCH) نمایشگاه مجازی منسوجات IHGF ، نمایشگاه هند برای اثاثیه ، منسوجات و کف پوش ها را با فرمت مجازی از ۱۵ تا ۱۸ ژوئن برگزار می کند.
در این نمایشگاه بافی ، جزئیات روی سطح ، گل ها ، عکس های رنگی ، چاپ بلوک ، آجرخ ، کارهای چیپا و برنامه هایی با تک رنگ ، ombre و کنتراست نمایش داده می شود. الیاف طبیعی و مواد پایدار منحصراً در طول نمایشگاه مورد توجه قرار می گیرند. همچنین به نمایش گذاشتن ترکیبات جذاب Ikat ، تکنیک های ساختن دست ، تون های popsicle در اثاث کشی و لوازم آرایش ، کوسن و تخت خواب ، شکوفا کردن کف از حدود ۱۲ خوشه در هند ، فرش ، دونده ، فرش ، تشک و گزینه های کفپوش. براساس بیانیه مطبوعاتی برگزار کنندگان ، این نمایشگاه برای خریداران بین المللی از جمله واردکنندگان ، عمده فروشان ، توزیع کنندگان پارچه، زنجیره های خرده فروشی ، بازرگانان و طراحان داخلی مناسب است.
برای اطلاع از اخبار و مقالات بیشتر در موضوع منسوجات پارچه، نخ و پوشاک و صنایع نساجی می توانید به پرتال جامع نساجی لموتکس مراجعه نمایید.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com