advertise

۱۲۷ نمایشگاه مجازی کانتون امروز افتتاح می شود

لموتکس
  • ۱۲۷ نمایشگاه مجازی کانتون امروز افتتاح می شود .trade platform to boost global trade. نمایشگاه ۱۲۷ واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون) با یک وب سایت جدید با ۵ بخش اصلی آغاز به کار کرده است: نمایشگاه محصول ، اتاق خبر ، همایش جهانی تجارت ، خدمات نمایشگاهی و تجارت الکترونیکی مرزی. نمایشگاه تجارت مجازی با استفاده از اینترنت ، رایانش ابری و فناوری هوش مصنوعی دارای ۵۰ بخش نمایشگاه با ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

۱۲۷ نمایشگاه مجازی کانتون امروز افتتاح می شود .trade platform to boost global trade. نمایشگاه ۱۲۷ واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون) با یک وب سایت جدید با ۵ بخش اصلی آغاز به کار کرده است: نمایشگاه محصول ، اتاق خبر ، همایش جهانی تجارت ، خدمات نمایشگاهی و تجارت الکترونیکی مرزی.
نمایشگاه تجارت مجازی با استفاده از اینترنت ، رایانش ابری و فناوری هوش مصنوعی دارای ۵۰ بخش نمایشگاه با ۱۶ دسته محصول است. در این نمایشگاه همچنین سکویی ایجاد شده است که فرصتی بی سابقه و تجربیات نمایشگاه خلاقانه برای مشاغل جهانی را باز خواهد کرد. "نمایشگاه ۱۲۷ کانتون آنلاین به سادگی ماکت نمایشگاه فیزیکی سنتی خود نیست.
در عوض ، ما با یک مدل کاملاً جدید ساخته شده ایم که بر اساس راه حل های دیجیتال پیشرفته ساخته شده است تا تجارت و تجارت جهانی را تسهیل کند.
" امسال محصولاتی از غرفه داران نمایشگاه Canton Fair بر روی پلت فرم آنلاین بارگذاری شده است که همچنین به مشتریان این امکان را می دهد تا محصولات را با واقعیت مجازی و افزوده مشاهده و تجربه کنند.
برای ایجاد فضای نمایشگاه با ارتباط تعاملی ، نمایشگاه ۱۲۷ کانتون با Tencent به ساخت یک بستر پخش مستقیم ۲۴ ساعته پرداخت که در آن خرده فروشان ، کالاها و ارائه دهندگان خدمات می توانند فروشگاه ها و کارخانه های خود را به استودیوهای پخش تبدیل کنند.
خریداران و تهیه کنندگان می توانند مذاکرات آنلاین را با ابزارهای ارتباطی تسهیل کنفرانس ویدیویی ، پیام رسانی و ارائه از راه دور انجام دهند. این پلت فرم با استفاده از داده های بزرگ و فناوری هوش مصنوعی ، با بررسی اعتبار تأمین کنندگان و خریداران ، یک فرایند تجاری مطمئن را تضمین می کند و مطابق نیاز آنها دو طرف را مطابقت می دهد.
سال ۲۰۲۰ نقطه عطف دیگری برای طرح کمربند و جاده است. ارزش صادرات و واردات چین با کشورهای BIR به ۲.۷۶ تریلیون RMB افزایش یافت که ۳۰.۴ درصد از کل ارزش تجارت خارجی چین در سال جاری را تشکیل می دهد ، این رقم نسبت به سال گذشته ۱.۷ درصد افزایش داشته است.
نمایشگاه ۱۲۷ کانتون ، غرفه بین المللی را برای ایجاد حرکت جدید برای تجارت جهانی برپا کرده است. غرفه داران بین المللی محصولاتی را در بر می گیرند که لوازم الکترونیکی مصرفی ، مصالح ساختمانی ، مواد نساجی ، مواد غذایی و نوشیدنی ها را در اختیار شما قرار می دهند.
نمایشگاه کانتون زنجیره های عرضه را بیشتر ارتقا داده و به ارائه خدمات بیشتر برای ایجاد یک بستر تجاری یک مرحله ای برای تقویت تجارت جهانی ادامه خواهد داد

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com