advertise

Dornbirn-GFC ۲۰۲۰ به دلیل Covid-۱۹ لغو شد

لموتکس
  • Dornbirn-GFC ۲۰۲۰ به دلیل Covid-۱۹ لغو شد برگزار کنندگان Dornbirn-GFC ، کنفرانس بین المللی فیبر دست ساز ، اعلام کرده اند که امسال Dornbirn-GFC ۲۰۲۰ لغو شده است. سازمان دهندگان اظهار داشتند که به دلیل تأثیر Covid-۱۹ امکان برگزاری کنگره در قالب معمول آن در سال جاری وجود نخواهد داشت...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

Dornbirn-GFC ۲۰۲۰ به دلیل Covid-۱۹ لغو شد برگزار کنندگان Dornbirn-GFC ، کنفرانس بین المللی فیبر دست ساز ، اعلام کرده اند که امسال Dornbirn-GFC ۲۰۲۰ لغو شده است. همه گیری بیماری Covid-۱۹ تاثیرات زبادی بر برگزاری نمایشگاه ها و کنفرانس ها و بسیاری دیگر از تجمع ها به دنبال داشته است و موجب لغو آنها گردیده است.
سازمان دهندگان اظهار داشتند که به دلیل تأثیر Covid-۱۹ امکان برگزاری کنگره در قالب معمول آن در سال جاری وجود نخواهد داشت. محدودیت های سفر و وضعیت اقتصادی برنامه ریزی رویدادها را پیچیده می کند. علاوه بر این ، برگزارکنندگان پیشنهاد کردند که از ۱۶ تا ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۲۰ با تمرکز بر روی این مباحث ، سخنرانی ها و مباحثی را در قالب وبینارها با محوریت این موضوعات ارائه دهند: افتتاح با نکات مهم در مورد معاملات سبز - پیامدهای مربوط به صنعت نساجی و. اعطای جایزه Paul Schlack / ویلهلم آلبرشت؛ سخنرانی و بحث در مورد موضوعات: "فن آوری پیشرو بازیافت پلیمر" ، "زنجیره تولید نساجی دیجیتال هوشمند ، یکپارچه ، دیجیتال" ، "درس آموخته شده از بسته بندی - طرح های EPR برای منسوجات" و "اقتصاد مدور". سازمان دهندگان همچنین در حال برنامه ریزی سخنرانی و بحث در مورد موضوع سوزاندن تولید PPE هستند که یک چالش برای این صنعت است. Dornbirn-GFC ۲۰۲۱ از ۱۵ تا ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ برگزار می شود.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com