advertise

هفته مد کپنهاگ نسخه بهار / تابستان را اعلام کرد

لموتکس
  • هفته مد کپنهاگ نسخه بهار / تابستان را اعلام کرد. هفته مد کپنهاگ قرار است در طول فصل بهار / تابستان ، از ۱۲ اوت ۲۰۲۰ میزبان رویدادهای زنده باشد. نتیجه یک قالب جدید ترکیبی برای هفته مد است که تجربیات دیجیتال را با رویدادهای بدنی آمیخته می کند. این نمایش با محوریت پایداری ، میزبان مطبوعات محترم ، خریداران و ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

هفته مد کپنهاگ نسخه بهار / تابستان را اعلام کرد. هفته مد کپنهاگ قرار است در طول فصل بهار / تابستان ، از ۱۲ اوت ۲۰۲۰ میزبان رویدادهای زنده باشد. نتیجه یک قالب جدید ترکیبی برای هفته مد است که تجربیات دیجیتال را با رویدادهای بدنی آمیخته می کند.
این نمایش با محوریت پایداری ، میزبان مطبوعات محترم ، خریداران و تأثیرگذار تا چهار روز نمایش ، ارائه و رویداد است. هفته مد کپنهاگ سه روز از محتوای انحصاری منحصر به فرد از بهترین مارک های اسکاندیناویا را ارائه می دهد.
مطابق با بیانیه مطبوعاتی نمایش ، پلت فرم دیجیتالی تجدید شده هفته مد کپنهاگ با ارائه محتوای زنده و از پیش ضبط شده از مارک ها ، تضمین می کند که ویراستاران ، خریداران و مصرف کنندگان می توانند به هرگونه ماده در هر کجای دنیا دسترسی داشته باشند. برای هماهنگی قالب جدید ترکیبی با نیازهای صنعت ، هفته مد کپنهاگ یک هیئت مشاوره دیجیتالی متشکل از بنیانگذار گانی ، نیکولای رفستروپ ایجاد کرد.
مدیر عامل استین گویا توماس هرتز؛ مدیر خلاق هولزوایلر ، سوزان هولزوایلر ؛ فریدا برد مدیر خلاق امید؛ و مدیر عامل آژانس خلاق مارتین گجسینگ نسخه آتی هفته مد کپنهاگ یک مرکز جسمی مستقر با نام CPHFW Hub خواهد داشت تا صنعت را برای رویدادهای اجتماعی ، سخنرانی ها ، گفتگوها ، مصاحبه ها و موارد دیگر گرد هم آورد.
مانند همیشه ، نمایش های فیزیکی و ارائه در برنامه رسمی در مکانهای منحصر به فرد ویژه ای که توسط مارک ها انتخاب شده اند برگزار می شود. وی گفت: "گرچه متقاعد شده است که راه حل های دیجیتال هرگز نمی توانند تجربه عاطفی و احساسی را از لحاظ جسمی ببینند ، اما این نسخه آغاز دوره جدیدی برای هفته مد کپنهاگ است ، جایی که ارائه و توزیع نمایش های دیجیتالی اکنون مهمتر از همیشه است.
ما بسیار هیجان زده هستیم و می بینیم که چگونه این پیشرفت می تواند باعث ایجاد مطالب خلاق اصلی و ایجاد روابط جدید با ویراستاران ، خریداران و مصرف کنندگان شود. " وی گفت: "طی سال های گذشته ، کپنهاگ را با ارائه تجربه معتبر مد اسکاندیناوی - دقیقاً در پایتخت دانمارک ، در نقشه هفته جهانی مد قرار داده ایم.
اکنون ما دنیای دیجیتال خود را گسترش می دهیم تا با استفاده از یک قالب ترکیبی که امکان دسترسی به هفته مد کپنهاگ را با وجود محدودیت های سفر فراهم می کند ، به اشتراک بگذاریم - و ما امیدواریم که به مخاطبان جدید زیادی برسیم. "

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com