advertise

برگزاری نمایشگاه Intertextile پاییزی در سپتامبر

لموتکس
  • نمایشگاه Intertextile نسخه پاییزی که در ماه سپتامبر برگزار می شود. پارچه های پوشاک Intertextile Shanghai - نسخه پاییز از ۲۳-۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ در مرکز ملی نمایشگاه و همایش برگزار می شود. Intertextile با حمایت از این صنعت با محصولات مختلفی از چین ، آسیا و سراسر جهان و بستر ارتباط مجدد صنعت ، الهام بخش نوآوری و تحریک بهبود بازار ادامه خواهد داد. خریداران می توانند با توجه به ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

.برگزاری نمایشگاه Intertextile پاییزی در سپتامبر. پارچه های پوشاک Intertextile Shanghai - نسخه پاییز از ۲۳-۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ در مرکز ملی نمایشگاه و همایش برگزار می شود. Intertextile با حمایت از این صنعت با محصولات مختلفی از چین ، آسیا و سراسر جهان و بستر ارتباط مجدد صنعت ، الهام بخش نوآوری و تحریک بهبود بازار ادامه خواهد داد.
خریداران می توانند با توجه به نیاز خود از غرفه های کشور و منطقه خاص و مناطق مختلف ، متناسب با نیاز خود ، منابعی را در معرض نمایش بگذارند و زنجیره های عرضه خود را متنوع کنند. در SalonEurope ، بازدید کنندگان می توانند با غرفه داران اروپایی و محصولات پر مصرف خود ، از جمله غرفه هایی از آلمان و میلانو یونکا از ایتالیا ، دیدار کنند.
غرفه ها / مناطق کشور و آسیا پارچه های ساخته شده از آسیا را از هنگ کنگ ، ژاپن ، کره و تایوان ارائه می دهد. مناطق این محصول شامل لوازم جانبی ویژن ، همه چیز در مورد پایداری منطقه ، فراتر از جین ، منطقه چاپ دیجیتال ، آزمایشگاه کاربردی ، پشم حق بیمه پستی و Verve برای طراحی خواهد بود. غرفه های این گروه رهبران بازار DuPont ، Hyosung ، Lenzing ، Lycra و Oeko-Tex را به نمایش می گذارند.
به گزارش بیانیه مطبوعاتی مسی فرانکفورت ، غرفه داران چینی با استفاده از محصولات نهایی شامل لوازم جانبی ، پوشیدن گاه به گاه ، جین ، لباس مجلسی ، لباس زیر زنانه ، لباس ، پیراهن ، لباس شنا ، کارکردی و ورزشی گروه بندی می شوند. غرفه داران و بازدید کنندگان می توانند از رویدادهای برنامه حاشیه پوشاک Intertextile که آخرین روند بازار را ارائه می دهد ، بهره ببرند. Forum Trend Directions Directions and Fabrics China Trend روند ارائه پارچه های پوشاک پاییز / زمستان ۲۰۲۱-۲۲ بین المللی و داخلی را ارائه می دهد ، در حالی که ارائه محصولات ، سمینارها و بحث های پانل به بازیکنان صنعت این امکان را می دهد تا ضمن ارائه فرصت های شبکه ، تخصص خود را در ضمن ارائه فرصت های شبکه برای تهیه راهکارهای جدید ارائه دهند. برای بهبود صنعت در کنار هم وی ادامه داد: "تا به امروز ، ۲۰۲۰ برای صنعت نساجی بسیار چالش برانگیز بوده است ، و افکار ما برای همه افراد و مشاغل تحت تأثیر قرار می گیرد. ما امیدواریم که تا سپتامبر بازیابی بخش به خوبی در حال انجام باشد و Intertextile می تواند به عنوان یک مکان ملاقات مورد نیاز برای راه اندازی مجدد صنعت عمل کند زیرا ما در نیمه دوم سال می خواهیم زمینه های از دست رفته را تشکیل دهیم. ما اعتقاد داریم که هنگام انجام کار ، هیچ تعویضی برای تعامل چهره به چهره وجود ندارد - حتی بیشتر در صنعت نساجی که انتخاب محصول به راحتی از طریق اینترنت انجام نمی شود.
علاوه بر این ، بسیاری از غرفه داران و خریداران ما SME هستند که به عنوان اصلی ترین بازاریابی و تجربه منابع سال خود بر روی سکوی جهانی ما تکیه می کنند ، بنابراین ما مصمم هستیم که بخاطر آنها میزبان یک نسخه پاییز موفق و ایمن از Intertextile باشیم. " مدیر کل مسی فرانکفورت گفت. پارچه های پوشاک Intertextile Shanghai - Autumn Edition ۲۰۲۰ همزمان با نخ نخ Expo، CHIC و PH Value برای ایجاد هم افزایی منابع برگزار می شود. این نمایشگاه توسط مسی فرانکفورت سازماندهی شده است. کمسیون شورای صنایع نساجی ، CCPIT؛ و مرکز اطلاعات نساجی چین.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com