advertise

برگزاری نمایشگاه های تجاری مسی فرانکفورت فرانسه

لموتکس
  • مسی فرانکفورت از نمایشگاه ۶ نمایشگاه پاریس خودداری می کند .میزبان نمایشگاه و نمایشگاه Messe Frankfurt France بدون نسخه از سپتامبر ۲۰۲۰ لباس پوشیدن پاریس ، آوانتکس پاریس ، Leatherworld پاریس ، شال و روسری پاریس ، Texworld پاریس و Texworld جین پاریس برگزار می شود. هر شش نمایشگاه تجاری متعلق به خوشه نمایشگاه های تجاری مرتبط است که در همان تاریخ در یک مکان برگزار می شوند. این برگزار کننده نمایشگاه در...<

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

برگزاری نمایشگاه های تجاری مسی فرانکفورت فرانسه . مسی فرانکفورت از نمایشگاه ۶ نمایشگاه پاریس خودداری می کند.    میزبان نمایشگاه و نمایشگاه Messe Frankfurt France بدون نسخه از سپتامبر ۲۰۲۰ لباس پوشیدن پاریس ، آوانتکس پاریس ، Leatherworld پاریس ، شال و روسری پاریس ، Texworld پاریس و Texworld جین پاریس برگزار می شود.
هر شش نمایشگاه تجاری متعلق به خوشه نمایشگاه های تجاری مرتبط است که در همان تاریخ در یک مکان برگزار می شوند. این برگزار کننده نمایشگاه در بیانیه مطبوعاتی گفت: عدم اطلاع رسانی در مورد الزامات بهداشتی از سوی مسئولان برای رویدادهای مهم بین المللی که برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است ، و همچنین محدودیت های احتمالی سفر برای بازدید کنندگان بین المللی ، احتیاط لازم را نشان می دهد.
وی گفت: "نظرسنجی بین خریداران وفادار نساجی و پوشاک انجام شده نشان می دهد که اکثر آنها هنوز آماده سفر نیستند. توجه جدی به همه این مسائل و عدم تضمین وجود این رویداد بزرگ در شرایط مناسب ، ما را وادار به اتخاذ این تصمیم کرده است.
یک تصمیم دشوار اما اتخاذ شده برای بازدید کنندگان ، غرفه داران و همکاران ما ". گفت: فردریک بوگارد ، رئیس مسی فرانکفورت فرانسه. علیرغم این شرایط استثنایی ، نمایشگاه های تجاری مسی فرانکفورت همچنان جایگاه اصلی در استراتژی های منابع خریداران اروپایی برای منسوجات و پوشاک ، چرم ، مواد جایگزین و لوازم جانبی مد را اشغال می کنند.
بنابراین ، تیم مسی در حال آماده سازی نسخه های مختلف در زمینه آماده سازی برای نسخه فوریه ۲۰۲۱ است. بوگارد گفت: "شرکای اصلی بین المللی ما با تأیید حضور آنها از ۱ تا ۴ فوریه اعتماد به نفس ما را دوباره زنده کرده اند.
" این برگزار کننده نمایشگاه گفت: از ماه سپتامبر به بعد ، مسی فرانکفورت فرانسه چندین راه حل دیجیتالی برای اتصال عرضه کننده ها به خریداران و به نمایش گذاشتن دانش و ظرفیت های تولیدی خود ، که قدرت و اصالت نمایشگاه های مسی فرانکفورت است ، ارائه می دهد.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com