advertise

نمایشگاه کانتون چین میزبان رویدادهای آنلاین

لموتکس
  • نمایشگاه ۱۲۷ کانتون میزبان رویدادهای آنلاین برای خریداران جهانی است با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون) ، یک نمایشگاه تجاری بین المللی ، تنها چند روز دیگر ، چندین رویداد آنلاین برای خریداران جهانی در چندین مکان برگزار شد. معاون مدیر کل دفتر امور خارجه کانتون نمایشگاه ، کواندونگ لیو ، مگی پل و ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

نمایشگاه ۱۲۷ کانتون میزبان رویدادهای آنلاین برای خریداران جهانی است با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون) ، یک نمایشگاه تجاری بین المللی ، تنها چند روز دیگر ، چندین رویداد آنلاین برای خریداران جهانی در چندین مکان برگزار شد.
معاون مدیر کل دفتر امور خارجه کانتون نمایشگاه ، کواندونگ لیو ، مگی پل و یی یو ویژگی های اولین پلتفرم تجاری مبتنی بر اینترنت خود را معرفی کردند. این شامل مراحل ثبت نام ، ترجمه زبان و خواستگاری تهیه کننده و خریدار است.
با استقبال انجمنهای صنفی ، خریداران و کارآفرینان آفریقا ، آلمان و سایر کشورهای ابتکار "کمربند و جاده" ، رویدادهای آنلاین نه تنها با هدف تسهیل ارتباطات بهتر بین خریداران و فروشندگان بلکه ایجاد کانال برای شرکای جهانی و شرکتها در پس از دوره Covid-۱۹. رویدادهای معرفی آنلاین که معامله گران را در آفریقای جنوبی ، کنیا و مصر به هم وصل می کرد ، بیش از ۱۵۰ خریدار و نماینده شرکت را در سراسر آفریقا به خود جلب کرد.
علاء عز ، معاون اول وزیر امور خارجه اتاق تجارت و صنعت مصر ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: "ما مشتاقانه منتظر اولین نمایشگاه مجازی کانتون هستیم که فرصت های شغلی بیشتری را برای مشاغل آفریقایی به ارمغان می آورد." آفریقا همچنین یک منبع اصلی خریداران برای نمایشگاه کانتون است که تعداد واردکنندگان این منطقه در هر سال بیش از ۱۵۰۰۰ نفر است.
حجم تجارت آفریقای مرکزی در سال ۲۰۱۹ نیز به رکورد بالایی رسیده است و بالغ بر ۲۰.۸۷ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته ۲.۲ درصد افزایش داشته است.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com