advertise

تاریخ برگزاری نمایشگاه، گالری مد و گالری کفش آلمان

لموتکس
  • کفش مد و گالری گالری که در همین تاریخ برگزار می شود شرکت Igedo ، برگزار کننده نمایشگاه های تجاری مستقر در آلمان ، اعلام کرده است که خرمای قالب ویژه Gallery Fashion، Showroom Concept و کفش های گالری تغییر کرده است. این رویداد صنعت اکنون از ۲۸ آگوست - اول سپتامبر ۲۰۲۰ در Areal Böhler در دوسلدورف برگزار می شود. این رویداد پیش از این از ۳۰ آگوست - ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ ...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

تاریخ برگزاری نمایشگاه، گالری مد و گالری کفش آلمان توضیحات برای عکس ثبت نشده .کفش مد و گالری گالری که در همین تاریخ برگزار می شود شرکت Igedo ، برگزار کننده نمایشگاه های تجاری مستقر در آلمان ، اعلام کرده است که خرمای قالب ویژه Gallery Fashion، Showroom Concept و کفش های گالری تغییر کرده است.
این رویداد صنعت اکنون از ۲۸ آگوست - اول سپتامبر ۲۰۲۰ در Areal Böhler در دوسلدورف برگزار می شود. این رویداد پیش از این از ۳۰ آگوست - ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود.
این بدان معنی است که رویداد اصلی ادغام شده از Gallery Fashion and Shoes Shoes اکنون از یکشنبه تا سه شنبه ، ۳۰ اوت - ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ اجرا می شود ، که این تاریخ ها در ابتدا برای گالری کفش برنامه ریزی شده بودند. و این تاریخ های جدید در حال حاضر شامل یکشنبه ، که به خصوص به خرده فروشان کفش لطفا. نمایشگاه نمایشگاه از جمعه ، ۲۸ اوت ۲۰۲۰ قبل از آخر هفته نمایشگاه گالری که در ابتدا برنامه ریزی شده بود ، آغاز می شود - و بنابراین همزمان با شروع Supreme در دوسلدورف است.
در کل ، کل رویداد تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۰ به مدت ۵ روز برگزار می شود. Ulrike Khhler ، مدیر عامل Igedo ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: "ما نه تنها از طرف غرفه داران ، بلکه از خرده فروشان نیز تعداد بیشتری درخواست دریافت می کردیم تا تاریخ گالری کفش شامل یکشنبه شود.
" هنگامی که اولین تاریخ ها چند هفته پیش تعیین شد ، ما به دلیل دستورالعمل های Covid-۱۹ که توسط ایالت نوردراین-وستفالن برای رویدادها پیش بینی شده بود ، انتخاب دیگری نداریم. آیین نامه های به روز شده برای نمایشگاه های تجاری فقط پس از آن دنبال شد. ما به اینها پاسخ می دهیم و خرما را به نفع همه منتقل می کنیم. فرصت تقویت "پل مد دیزلدورف" به همراه "سوپر" انگیزه دیگری برای ما برای طراحی مجدد خرما است.
" از همان ابتدا ، هر دو شرکت خیلی مایل بودند جذابیت دوسلدورف را به عنوان یک مکان مد حفظ کنند. وی گفت: "با وجود تغییرات در برنامه ، مراحل آماده سازی در آریل بالر در حال انجام است. همه مشتاقانه منتظر این رویداد هستند - اما همیشه ، با توجه دقیق به دستورالعمل ها و قوانین مربوط به رویدادها در این دوره های بی سابقه کووید ۱۹ ، "کوهلر گفت.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com