advertise

شروع پارچه مونیخ از ۱ تا ۳ سپتامبر سال ۲۰۲۰

لموتکس
  • پاییز / زمستان ۲۱/۲۲ شروع پارچه مونیخ از ۱ تا ۳ سپتامبر سال ۲۰۲۰ در مونیخ برگزار می شود. این امر به لطف اجرای یک مفهوم ایمنی و بهداشتی ویژه توسعه یافته امکان پذیر است ، که برای آن نمایشگاه بین المللی پارچه پارچه در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به مکان موقت در محوطه های نمایشگاهی بزرگ مسی مونشن ریم منتقل می شود. با استفاده از مفهوم ویژه ایمنی و بهداشتی برای کاهش خطر ابتلا به عفونت ، سازمان دهندگان پارچه مونیخ می توانند...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

پاییز / زمستان ۲۱/۲۲ شروع پارچه مونیخ از ۱ تا ۳ سپتامبر سال ۲۰۲۰ در مونیخ برگزار می شود. این امر به لطف اجرای یک مفهوم ایمنی و بهداشتی ویژه توسعه یافته امکان پذیر است ، که برای آن نمایشگاه بین المللی پارچه پارچه در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به مکان موقت در محوطه های نمایشگاهی بزرگ مسی مونشن ریم منتقل می شود.
با استفاده از مفهوم ویژه ایمنی و بهداشتی برای کاهش خطر ابتلا به عفونت ، سازمان دهندگان پارچه مونیخ می توانند از الزامات فعلی دولت برای برگزاری نمایشگاه تجاری اطمینان حاصل کنند. برگزارکنندگان به بیانیه صادر شده توسط دولت ایالت باواریا در تاریخ ۲۶ مه سال ۲۰۲۰ اشاره می کنند ، که براساس آن ، نمایشگاه های تجاری ممکن است از اول سپتامبر سال ۲۰۲۰ با توجه به محافظت در برابر عفونت ، دوباره در بایرن برگزار شود.
الزامات جدید مستلزم اقدامات متعدد ساختاری ، سازمانی و شخصی است که برای عملیات صاف و بی خطر تجارت عادلانه ضروری است. با توجه به محدودیت سایت در MOC ، Zenith Hall و Kesselhaus ، بسیاری از این اقدامات احتیاطی لازم به طور کافی در محل سنتی قابل اجرا نیست. این واقعیت که این صنعت دوست دارد نمایشگاه تجاری مطابق برنامه ریزی اتفاق بیفتد ، بیش از ۶۵۰ ثبت نام شده در حال حاضر از تأمین کنندگان بین المللی برای مونیخ پارچه شروع و Bluezone دریافت کرده است. برگزارکنندگان برای اشغال ۴ سالن در مکان موقت با مساحت ۴۵،۰۰۰ مترمربع ، یک ایده سازگار ترسیم کرده اند. براساس یک بیانیه مطبوعاتی در این نمایش ، این امکان را به شما می دهد تا تمام مناطق و بخش های نمایشگاه استارت پارچه مونیخ ، Bluezone و Keyhouse به طور معمول در ماه سپتامبر نمایش داده شود.
فضای بزرگ مسعود مونشن Fairfield در ریم دارای سالن های نمایشگاهی در سطح زمین ، ورودی های جادار و جادار و دروازه های بارگیری و همچنین پارکینگ های سطح زمین در مجاورت سالن ها است ، بنابراین شرایط بهینه را برای ظرفیت انعطاف پذیر و زیرساخت های مورد نیاز فراهم می کند. وی گفت: "به عنوان شریک دیرینه صنعت ، ما آن را به عنوان مأموریت شخصی خود در این اوقات دشوار به نظر می رسانیم تا مونیخ پارچه ای استارت و Bluezone را به عنوان اولین نمایشگاه تجاری صنعت نساجی پس از قفل کردن COVID-۱۹ انتخاب کنیم. سباستین کلیندر ، مدیر عامل پارچه مونیخ استارت گفت: بار دیگر به صنعت مد یک بستر حرفه ای برای الهام بخش ، شبکه سازی و ویترین مجموعه در مونیخ ارائه دهیم.
وی گفت: "پس از بازرسی گسترده ، به این نتیجه رسیدیم که مونیخ پارچه استارت و Bluezone در سپتامبر سال ۲۰۲۰ متأسفانه قادر به حضور در مکان اثبات شده و محبوب ما - در MOC و سایت Zenith نخواهند بود. این بینش چندین چالش جدید را برای ما به وجود آورده است.
طی چند هفته گذشته ، ما در تلاشیم تا راه حلی جایگزین ارائه دهیم. امروز بسیار خوشحالیم که به لطف همکاری دیرینه ما با مسی مونشن ، می توانیم ارتباط برقرار کنیم که آینده پارچه مونیخ استارت و Bluezone را از اول سپتامبر سال ۲۰۲۰ در محوطه نمایشگاه مونیخ-ریم برگزار خواهیم کرد. ما خوشحالیم که هزینه های اضافی و برنامه ریزی های مربوط به انتقال به این مکان موقت را به عهده گرفته ایم تا در حال حاضر چشم انداز صنعت را ارائه دهیم. "

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com