advertise

غرفه های مجموعه Première Moscow لغو شد

لموتکس
  • غرفه های مجموعه Première Moscow لغو شد .با توجه به بحران تاج ، فضای نمایشگاه مسکو Sokolniki Park ، VDNKh Expo and Collection Première Moscow (CPM) فرضیه خانه منصفانه Expocentre به بیمارستانهای اورژانس تبدیل شده است. Messe Duesseldorf Moscow OOO ، ۱۰۰ درصد شرکت تابعه روسیه از Messe Duesseldorf GmbH و سازمان دهنده CPM ، مجبور شد این نمایشگاه را...

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

غرفه های مجموعه Première Moscow لغو شد .با توجه به بحران تاج ، فضای نمایشگاه مسکو Sokolniki Park ، VDNKh Expo and Collection Première Moscow (CPM) فرضیه خانه منصفانه Expocentre به بیمارستانهای اورژانس تبدیل شده است.
Messe Duesseldorf Moscow OOO ، ۱۰۰ درصد شرکت تابعه روسیه از Messe Duesseldorf GmbH و سازمان دهنده CPM ، مجبور شد این نمایشگاه را که قرار بود از ۱-۴ سپتامبر برگزار شود ، لغو کند. در تاریخ ۲ ژوئن ، طی یک برنامه تلویزیونی جامع که از یک بیمارستان پشتیبان در VDNKh Expo پخش می شد ، نمایندگان عالی رتبه دولت مسکو اعلام کردند که چنین بیمارستان هایی با جدیدترین تجهیزات حداقل به عنوان سال قبل به عنوان وسایل احتیاط عمل می کنند.
CPM بعدی قرار است در ۲۲ تا ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ در میدان نمایشگاه اکسپوسنتر در مسکو برگزار شود. به مارک هایی که می خواهند مجموعه های خود را در روسیه نشان دهند ، یک مکان ملاقات متمرکز و پر هزینه برای قرار دادن سفارش در قالب b۲b در مجموع ۷۰۰۰ متر مربع در دو سالن نمایشگاه در مسکو وجود خواهد داشت که به راحتی با یک اتوبوس شاتل متصل می شوند. سرویس.
تاریخ های پیشنهادی به بهترین وجهی در تقویم بین المللی جدید نمایشگاههای مد که ناشی از وضعیت تاج است و در یک بازه زمانی ایده آل برای قرار دادن سفارش قرار دارند. نمایشگاه ۵ روزه به جای ۴ در ابتدا برنامه ریزی شده ، و همچنین ساعات کار طولانی تر به عنوان یک مزیت اضافی ارائه می شود. مقررات اعلام شده تاج و اقدامات بهداشتی می تواند به خوبی اجرا شود. با توجه به محدودیت های موجود در کف کف ، نمایشگاه مکان قرار گیری سفارش جدید به عنوان یک انتخاب متمرکز از CPM برگزار می شود.
این دوره از فصل ویژه تحت نام: selections moscow ۲۰۲۰ Russian & بین المللی بهار و تابستان از ۱۶-۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ در مسکو ، روسیه وارد خواهد شد انتظار می رود که در انتخابات مسکو ۲۰۲۰ به طور خاص در مارک های روسی و همچنین انواع مختلفی از مارک های بین المللی منتخب شرکت کنند که توسط تیم های محلی و بین المللی آنها ارائه می شود.
ارائه حدود ۳۰۰ مارک تجاری در زمین سالن ها به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع امکان پذیر خواهد بود. مفهوم امنیت با الزامات ملی روسیه و محلی و همچنین تجربه سازمان منصفانه در دوسلدورف و البته با تجربه شرکت Igedo که شریک و هماهنگ کننده است مطابقت دارد.
"برای ما ، CPM با مکان Exocentre ارتباط نزدیکی دارد. ما با قرار گرفتن در موقعیتی دشوار ، همراه با مسکو و شرکای بین المللی ، یک قالب عادلانه هوشمند را برای غرفه داران و خرده فروشان مد روسیه تهیه کرده ایم: s'elections moscow ۲۰۲۰ مجموعه ای جذاب و الهام بخش از مجموعه های بهار و تابستان را ارائه می دهد قرار دادن سفارش! " گفت: توماس استنزل ، مدیر کل Messe Duesseldorf Moscow OOO.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com