advertise

تایید تأسیس نمایشگاه پاریس توسط Première Vision

لموتکس
  • Première Vision تأسیس نمایشگاه پاریس در ماه سپتامبر را تأیید کرد .در پیش بینی از سرگیری از تاریخ ۱ سپتامبر برای بیش از ۵،۰۰۰ نفر ، Première Vision ، یک شرکت برجسته فرانسوی و سازمان دهنده نمایشگاه های پارچه و مد ، تأیید کرده است که رویداد پرچمدار آن به مد خلاق ، Première Vision Paris برگزار می شود. از ۱۵-۱۷ سپتامبر در Parc des Expositions de Paris Nord Villepinte. نسخه فیزیکی نمایش ، که مورد بازنگری و ...<

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

لموتکس پیشرو به سوی آینده با نگاهی به تجربیات دیروز و امید های فردا

تایید تأسیس نمایشگاه پاریس توسط Première Vision .Première Vision تأسیس نمایشگاه پاریس در ماه سپتامبر را تأیید کرد .در پیش بینی از سرگیری از تاریخ ۱ سپتامبر برای بیش از ۵،۰۰۰ نفر ، Première Vision ، یک شرکت برجسته فرانسوی و سازمان دهنده نمایشگاه های پارچه و مد ، تأیید کرده است که رویداد پرچمدار آن به مد خلاق ، Première Vision Paris برگزار می شود.
از ۱۵-۱۷ سپتامبر در Parc des Expositions de Paris Nord Villepinte. نسخه فیزیکی نمایش ، که مورد بازنگری و تطبیق با وضعیت سلامتی فعلی قرار گرفته است ، برای اولین بار توسط یک نمایشگاه دیجیتالی تکمیلی که در همان تاریخ ها برگزار می شود ، تقویت می شود. هدف از این نمایش مجازی که توسط بازار Première Vision Market میزبان و رونمایی خواهد شد ، ارتقاء دیدگاه عرضه کنندگان غرفه داران به هدف وسیع تری از خریداران بین المللی است.
این رویداد ، هم از نظر فیزیکی و هم دیجیتال ، با هدف بسیج کل صنعت بین المللی مد ، و مهمتر از همه تقویت بخش بهبود بخش از طریق: نمایش در ویلپینت ، که تمام پروتکل های بهداشتی مورد نیاز دولت را برآورده می کند ، و به غرفه داران و بازدید کنندگان امکان می دهد که دوباره دیدار کنند.
مجموعه های جدید را کشف و به اشتراک بگذارید. ایجاد تالارهای چندرسانه ای برای کشف محصولات و طرح های برجسته ترین و خلاقانه غرفه داران. توسعه تقویت رویدادها و ابزارهای دیجیتالی برای حمایت از شتاب ضروری و اجتناب ناپذیر آنها در صنعت ، و در نتیجه جلسات مشتری / تأمین کننده را انرژی می بخشد.
راه اندازی خدمات و قابلیت های جدید برای یک بازار نسل دوم ، توسعه یافته برای تسهیل هم در ارتقاء مجموعه ها و هم بحث های تجاری آنلاین در تهیه بازدید از نمایش ، و حمایت از صنعت در این گام جدید غیر قابل برگشت به سمت دیجیتال سازی گسترده تر این بخش.
وی گفت: "تصمیم برای برگزاری این رویداد که مهمتر از همه و مهمترین چیز فیزیکی است و سرمایه گذاری های ما در تحولات جدید برای بهینه سازی بازار ما طراحی شده است ، بنابراین به طور کلی خدماتی که ما به کل بازار جهانی ارائه می دهیم ، گواهی بر تعهد ما برای کمک به صنعت کل یک بار دیگر دیدار می کند ، دوباره روی پاهای خود می شود و روند بهبودی خود را آغاز می کند ما مصمم هستیم به تولید کننده هایی که اعتماد خود را به ما داده اند اجازه دهیم تا ارتباط مستقیمی با مشتریان خود برقرار کنند. "ژیل لاسبورد ، مدیر کل Première Vision در بیانیه مطبوعاتی گفت.

لموتکس

به روز ترین اخبار و مقالات صنعت نساجی در پرتال نساجی لموتکس

نمایشگاه

۲۳۵

کتب آموزشی

۹۵

مقالات تخصصی

۱۲۵

۰۹۱۳۵۰۹۵۳۵۹
تهران | خیابان دیباجی جنوبی | پلاک ۷۸ - طبقه ۴ - واحد ۵۴
lemotex۲۰۲۰@gmail.com | www.lemotex.com